Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trenger en vannfast mascara til bading, har dere noen gode å anbefale? Noen som sitter godt og ikke sverter av under øynene selv når jeg dukker hodet under vann? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanebo 38°. Den vaskes av i vann som er over 38° varmt.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, skulle gjerne ha kjøpt den, men jeg har ikke noe parfymeri i nærheten. Vil gjerne kjøpe noe over strawberrynet, de hadde den desverre ikke der :-/

Noen andre jeg eventuelt kunne ha prøvd?

Skrevet

Varje känt kosmetikmärke har ju minst EN vattenfast mascara. Det beror sedan på lite vilken typ av mascara du är ute efter?

Lancome har ju sin Hypnose i Vattenfast jag gillade en del. Nackdelen med Lancomes överlag är att de torkar snabbare än andra jag testat.

MVH

Jean

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil ha en som sitter godt og ikke sverter av under øynene når jeg bader. Har vært borti de som gjør meg grålig under øynene uten at jeg kunne ta bort dette uten sminkefjerner...

Skrevet

Jeg er også fornøyd med Rubinstens lashqeen vannfast. Har ikke badet med den da.

Skrevet (endret)

Har ikke bada med den, men Dior sin (Diorshow) vannfaste liker jeg godt.

Funker i regn og snøvær i alle fall. ;)

Eller så kan du jo farge vippene.

Endret av Niennah
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har prøvd diorshow's vannfaste, men den sverta av, uten at jeg var i vann. Men det kan være fordi huden min er litt fet.. Vet ikke jeg..

Hvordan blir vippene med Lashqueen?

Gjest Gjest
Skrevet

Tingen er at selv om maskaraen er vannfast, så smelter den i varmen, spesielt da hvis man er mye i sola.

Clarins har en gjennomsiktig maskarafilm, som man kan påføre utenpå maskaraen, slik at den verken smelter eller blir skylt vekk i vannet. :) Clarins Fix Mascara Waterproofing heter den.

Skrevet
Tingen er at selv om maskaraen er vannfast, så smelter den i varmen, spesielt da hvis man er mye i sola.

Clarins har en gjennomsiktig maskarafilm, som man kan påføre utenpå maskaraen, slik at den verken smelter eller blir skylt vekk i vannet. :) Clarins Fix Mascara Waterproofing heter den.

Denne kan virkelig anbefales. Helt suveren :rødme: Jeg er avhengig av denne, enten jeg skal på fest, eller skal være ute i varmen..

Etter du har tatt på maskara, er det bare å påføre ett tynt strøk over, og maskaraen sitter som støpt resten av dagen.

God sminkefjerner er å anbefale :lur:

Skrevet
Varje känt kosmetikmärke har ju minst EN vattenfast mascara. Det beror sedan på lite vilken typ av mascara du är ute efter?

Lancome har ju sin Hypnose i Vattenfast jag gillade en del. Nackdelen med Lancomes överlag är att de torkar snabbare än andra jag testat.

MVH

Jean

hehe, den brukte jeg på stranda i fjor og så ut som alice cooper...problemet var at jeg ikke fikk bort det som hadde sklidd ned uten sminkefjerner, så da gikk jeg slik da..hele dagen. har istedenfor begynt å farge vippene til bading, da jeg ikke opplever at vannfaste mascaraer sitter, og også er enda verre å få bort fra huden igjen. Hvis noen vet om noen som virkelig SITTER, selv i saltvann, så vil jeg vite det såklart. men Hypnose kan du få gratis av meg. grei til regn, men ikke bading.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...