Gjest TS Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Pleier dere å ha neglelakk på tærne når dere er i Syden? Eller blir det litt "over the top" med røde/rosa negler? Er det f.eks. greit med fransk pedikyr (dere skjønner hva jeg mener..) eller en lys neglelakk?
absinthia Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jeg har negllakk på tærne her hjemme, jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være verre å gjøre det i syden. På tærne har jeg alltid litt knæsje farger som synes godt, det er jo så morsomt. Til gjengjeld bruker jeg sjeldent annet enn blank negllakk på fingrene, de få gangene jeg bruker det. Ingen har hatt noe å si på tærne mine heller, tvert i mot! Endret 13. juli 2008 av absinthia
Scorpina Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Så ei på ferien vi var på med sjokkrosa tær - og matchende bikini. Syntes det så kult ut jeg Selv har jeg så og si alltid neglelakk på tærne. Varierer med farger, men stort sett blir det mørkerødt, stålgrå, beige, burgunder....
Gjest Pupsilure Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Har alltid rød/rosa neglelakk på tærne jeg.
aline Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 jeg synes alltid det er penest med en eller annen neglelakk på tærne dersom man skal gå med dem i det fri, være seg her hjemme eller utlandet. Synes ikke ulakkede tånegler er pent, men om det er lakket med fransk pedikyr, sjokkrosa eller annet, det er ikke like viktig synes jeg. selv har jeg mange ganger brukt litt artige farger, blå, grå, grønn etc, bare fordi det er moro. Oftest bruker jeg en nøytral gammelrosa eller bruntone, som går pent til det meste. 1
Silli Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 må bare spørre , så noen snakka om pedikyr her, når man skal legge det på, med gel, må man ha lengde på tåneglene da, eller legger de det på overflaten ? ikke syns jeg er for blond nå :P:P
Gjest Grafica Skrevet 13. juli 2008 #7 Skrevet 13. juli 2008 Jeg har matchende negllakk på tærne og fingrene, dyp kirsebærrød, gjennom hele sommeren. Den neglelakken bruker jg fast, og hadde sett merkelig ut med noe annet på tærne. Syntes det er fint når tåneglene matcher noe, enten det er fingrene eller antrekket.
Gjest TS Skrevet 13. juli 2008 #8 Skrevet 13. juli 2008 Så bra! Da satser jeg på litt farge på tærne i Syden :-D
Gjest skorpio Skrevet 13. juli 2008 #9 Skrevet 13. juli 2008 (endret) Pleier dere å ha neglelakk på tærne når dere er i Syden? Eller blir det litt "over the top" med røde/rosa negler? Er det f.eks. greit med fransk pedikyr (dere skjønner hva jeg mener..) eller en lys neglelakk? Merkelig spørsmål.. Hvorfor skulle det vært mer over the top med neglelakk i syden enn andre steder..? :klø: Det er bare neglelakk, ikke et spørsmål om du bør gå med miniskjørt i Egypt eller ikke. Endret 13. juli 2008 av skorpio
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. juli 2008 #10 Skrevet 13. juli 2008 Jeg bruker stort sett rød eller rosa neglelakk på tærne hele sommeren. Fransk manikyr på tærne syns jeg bare er rart, fordi jeg syns det ser ut som man har lange tånegler når man får den hvite kanten ytterst, og det syns jeg ikke er fint.
Mischa Skrevet 13. juli 2008 #11 Skrevet 13. juli 2008 Jeg elsker knæsje sommerfarger på tærne Synes det passer godt med sterke rosafarger, korallrød etc. når man har litt brunfarge og en liten rapport fra "syden" siden jeg er i Spania; mange jenter som har farger på negler, både tær og hender! Det ser ut til å være tingen i år
Gjest Bloom Skrevet 13. juli 2008 #12 Skrevet 13. juli 2008 Jeg bruker alltid neglelakk på tærne, bringebær rosa eller dyp rød.. På hendene har jeg bare blank. Uavhengig om jeg er i syden eller hjemme
lillesky Skrevet 13. juli 2008 #13 Skrevet 13. juli 2008 Jeg bruker som regel ikke neglelakk på tærne. Og iallefall ikke i Syden hvis jeg skal være mye på sandstrand, det ødelegger lakken.
The Kitten Skrevet 13. juli 2008 #14 Skrevet 13. juli 2008 Pleier dere å ha neglelakk på tærne når dere er i Syden? Eller blir det litt "over the top" med røde/rosa negler? Er det f.eks. greit med fransk pedikyr (dere skjønner hva jeg mener..) eller en lys neglelakk? Personlig bruker jeg aldri neglelakk på tåneglene. Hvis jeg absolutt skulle gjort det, ville jeg valgt en som så mest mulig naturlig ut. Hilsen The Kitten :banantroll:
Gjest New Dawn Skrevet 13. juli 2008 #15 Skrevet 13. juli 2008 For tiden varierer meg mellom svart og mørk grå neglelakk på tærne .. bruker lakk på tærne hele året .. På fingerneglene går jeg uten lakk hele vår og sommeren - for da jobber jeg masse i hagen og skrubber fingrer og negler etter hver dyst.
yamyam Skrevet 13. juli 2008 #16 Skrevet 13. juli 2008 Hei. Jeg syns det er morsomt med lakk på tærne - spes på sommeren når en får vist de frem! Her er min "versjon" av sommertær, med blomster på!
vilja Skrevet 13. juli 2008 #17 Skrevet 13. juli 2008 (endret) Bruker ikke sminke eller neglelakk. Har heller ikke hull i ørene! En sjelden gang maskara på fest:) Bruker ikke ringer, klokke, armbånd. Har kun et diamantsmykke rundt halsen som jeg fikk av min spesielle. føler meg fin lell jeg! -Men synes stasj er stilig på andre. Har nok ikke funnet stilen min. Endret 13. juli 2008 av vilja 1
Elbereth Skrevet 14. juli 2008 #18 Skrevet 14. juli 2008 Bruker alltid neglelakk på tærne om sommeren. Det går ofte i blått, grønt eller knall rosa, så det matcher det meste av klærne mine. Sist jeg var på ferie gikk jeg til lokal pedikyr og fikk mørk blå tånegler med hvite, lysblå og sølvfargede blomster på. Noe a la bildet over her. Lekkert!
snooops Skrevet 14. juli 2008 #19 Skrevet 14. juli 2008 Har ikke gått mer enn et par dager uten lakk på tærne siden jeg var 11-12. Rød bruker jeg aldri (synes det er det styggeste av alt stygge)! Men bortsett fra det kan jeg bruke stort sett alle farger. Nå for tiden går det mest i lyse farger, for det meste lys rosa, beige og lilla-toner. På vinteren har jeg ofte sort, sølv, mørk blå osv. Knall oransje og sjokkrosa er skikkelig stilig, men da MÅ man ha brune føtter. Fingrene har jeg aldri lakk på. Bortsett fra fransk ca en gang i året.
Gjest Grafica Skrevet 14. juli 2008 #20 Skrevet 14. juli 2008 Knallrød lakk er ikke jeg noe fan av heller. Den jeg bruker er en MAC-negllakk som er mørk mørk rød. Beste rødfargen jeg har vært borti. Knallrødt kan lett se så tacky ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå