Gå til innhold

Natten før bryllupet hver for seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Undrer meg over at noen selv om de har bodd sammen i mange går på død og liv må sove i hvert sitt hus/rom natten før bryllupet.

Personlig skal jeg tilbringe natten før bryllupet sammen med min kjære, og det blir flott å ligge i armkroken hans kvelden for og dele forventninger og dempe nervene hos hverandre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Først tenkte vi faktisk å være hver for oss den natten - jeg skulle ha min forlover med meg og han skulle være med sin forlover, men så bestemte vi oss for å tilbringe natten selv heller. Vi har vært samboere i så mange år nå at det ikke blir noe stort å overnatte i hver sin seng - jeg er vant med å ha ham der og sover sjeldent godt når han er vekke. Liker å krype godt inntil og få varme.

En av grunnene til at vi også bestemte oss for å være sammen var at min familie kommer fra Australia og vi skal tilbringe fredagskvelden med dem icon_smile.gif Gleder oss.12

Skrevet

Vi må ikke det på død og liv, men vi begge ønsker å ha det sånn icon_smile.gif Så - vi skal overnatte hver for oss natta før bryllupet icon_smile.gif 12

Gjest lilletroll
Skrevet

Tradisjonelt sett skal man vel det, og det var tanken hos oss først, men vet ikke om det er så praktisk gjennomførbart i vårt tilfelle, og vet ikke om vi har lyst til det heller for den saks skyld...vi har et helt sykt avhengighetsforhold nemlig:)12

Skrevet

Jeg skal sove hjemme hos foreldrene mine, og han skal sove hjemme hos oss. Hvorfor? Fordi vi har lyst, det kribler i magen når vi tenker på det.

K

Skrevet

Vi skal på død og liv sove vær for oss natten før bryllupet icon_smile.gif

Vel, jeg har ikke lyst at han skal se meg før vi kommer i kirken.

Kan liksom ikke smug-ta på seg kjolen på badet heller...

Pluss at jeg skal til frisøren o.l og jeg vil at det skal være en overraskelse til han hvordan jeg har gjort meg den dagen!

Det er jo ingen hvilken som helst dag eller...

Ikke sant jenter???

icon_smile.gif

Skrevet

Jeg ymtet frampå om at han kunne finne seg et annet sted å sove den natten, men han kunne ikke skjønne hvorfor, så da blir vi hjemme begge to.

Vi skal ut med begge forloverne og deres sambiser fredagskvelden.

Dessuten skal vi til fotografen før vielsen, så han får se meg før uansett. 12

Skrevet

Vi skal være sammen på hotellet natten før bryllupet vårt. Kan være godt å roe seg ned sammen og bare slappe av, i den grad man slapper av dagen før dagen!

Gleder meg så masse icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal på død og liv være sammen våre respektive forlovere natten før.

Skrevet

Er vel litt gammeldags vi også, og har lyst til å være hver for oss kvelden før. I tillegg er det et sterkt ønske fra mamma som kommer til å være mer nærvøs enn meg... og det er praktisk siden vi skal gifte oss i kirken nær mine foreldre.

Men - jeg tror det blir mer og mer vanlig blant folk å være sammen kvelden før icon_smile.gif

Uansett, gjør det dere føler for selv icon_wink.gif

12

Skrevet

Jeg må nok innrømme at det ikke er død og liv om å gjøre, men vi sover hver for oss. Hvorfor? Fordi vi har en romantisk oppfatning av at vi ikke skal se hverandre før vi møtes i kirken, og overnatting hos mor og far gjør det hele pittelitt mer spesielt og spennende på selve dagen. 12

Skrevet

Hei!

Vi tror ikke vi skal gjøre det (sove hver for oss) Vi skal sove der vi bor til vanlig; tror det blir kjempekoselig å ligge i hverandres armer og glede oss! icon_smile.gif

Dessuten sa han at han måtte vite at jeg kom meg av gårde til frisøren... han kjenner meg veldig godt.. og søstre.. og venninner icon_biggrin.gif Vi alle er ekstreme med å dra for sent av gårde! icon_lol.gif12

Skrevet

Personlig er jeg ikke så opptatt av det med å sove hver for seg natten før. Men mamma har mast om dette helt fra hun fikk vite at vi skal gifte oss. Men nå har jeg sagt ja til å sove på hotellet sammen med henne natten før. Tror at hun har behov for å ha meg for seg selv den siste natten jeg er singel. Dessuten er det jo praktisk også. For hotellet ligger jo ikke så langt fra sentrum og da er det greit for meg å komme meg til salongen hvor jeg skal pyntes til brud! Det er så rart å tenke på at det bare er litt under fire mnd. igjen til vi skal gifte oss...

Gjest KristinK
Skrevet

Vi kommer til å sove hver for oss natten før bryllupet. Skulle gjerne ha sovet sammen også denne natten, men så er det dette med at han ikke skal se meg før jeg kommer opp kirkegulvet da. Så vi kommer til å sove hver for oss, det blir jo ekstra spenning i det!12

Skrevet

Vi kommer til å være sammen dagen/kvelden før pga pynting av lokaler, men sambo sover hos foreldrene sine etter å ha vært på middag med de og forloveren min og jeg sover på hotell...

Vi gjør det fordi vi synes det er litt romantisk og fordi jeg ikke vil at han skal se meg før jeg går opp kirkegulvet. Og så har man litt tradisjon med i bildet også icon_smile.gif

Tyren enig_animasjon.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tyren den 2002-04-11 10:49 ]

Gjest Anonymous
Skrevet

Aaaaah, at dere gidder å tulle og styre slik!

Skrevet

Anonym: så hvorfor gidder du å bry deg ?? Misunnelig kanskje....?

Pleier normalt ikke å svare teite innlegg, men klarte desverre ikke å dy meg nå...

12

Skrevet

Vi sover hos svigerforeldrene mine, de bor i byen vi skal gifte oss.

Fordi vi skal til fotografen før vielsen, får han allikevel se meg før kirken. Blir koselig med en deilig frokost sammen før jeg drar til frisøren. Og når vi møtes i borgruinene der bildene skal tas tror jeg det blir like sterkt som om han ser meg første gang i kirken.

Dessuten får vi også med oss hele bryllet da med presentasjon av gjestene og alt , og gjestene slipper å vente 2 - 2 1/2 time etter vielsen før middagen tar til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror en del av de anonyme som har litt spydige innlegg er misunnelige ja!

Skrevet

Jeg sover hos mine foreldre og han hos sine. Så har vi hver sin familie som kan stæsje oss... Vi bor i en annen by enn vi skal gifte oss i da, så vi har ikke så mye valg. Men det er jo litt stas å ikke se hverandre også da...12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...