Gå til innhold

Før arbeidsuken begynner.....

Fremhevede innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hva med en deilig salat til kvelds?

Legg kyllingbiter på reven salat og dryss over bacon, rødløk, krutonger, tomat og pynt med hardkokt egg og bladpersille, litt olivenolje, salt og krystet sitron. Vips... Cobbsalad slik de serverer den på The Boathouse. Veldig enkelt og veldig godt.

Mums :D

Minnie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes utrolig godt ut, Minnie! Må skrives ut!

Men jeg har spist noe pasta allerede, og så blir det kanskje noen non-stop som ligger og gjemmer seg så godt de kan oppe i skapet sånn på tampen av kvelden... :ler:

Jeg laget forresten en kjempegod kyllingsalat på fredag da vi hadde gjester, jeg skikkelig fråtset i grønnsakavdelingen i butikken, og det ble knallgodt! Kyllingsalat er bare godt! Og så er det liksom en smak av sommer!

Forresten burde jeg ha laget salat av løvetannblad; jeg har fjernet minst 6-7 bøtter stappfulle av løvetann fra plenene rundt huset vårt i dag. Og omtrent like mange i går! Må være løvetannår i år! :ler:

Gjest Embla s
Skrevet
Lakris ble min kveldsmat :oops:

Hørtes utrolig godt ut, Care! Må skrives ut :wink:

Gjest Embla s
Skrevet
:hoho:

:ler: Ps: flørta noe med han Carlos i det siste eller? :ler:

Skrevet

Nope. Har ikke blitt mye pingvin på meg i det siste! :ler:

Men dette er jo en salat-tråd, Embla s.!

:wink: Må ikke tråkke i salaten, vettu!!!

Gjest Embla s
Skrevet

:oops: Det har du helt rett i! *krabber ut av salaten*

(bare for å ha sagt det: Den salaten hørtes kjempegod ut, skal nok printe ut den og :wink: )

Skrevet
:

(bare for å ha sagt det: Den salaten hørtes kjempegod ut, skal nok printe ut den og :wink: )

P.s ikke glem lakrisen, da :wink:

Gjest Embla s
Skrevet
:ler: Nei, for Guds skyld, glem ikke lakrisen!! :ler: (det som er så inmari dumt er at jeg selvfølgelig fikk kjempe lyst på lakris.... Det er så godt, er det lakrisbåter eller sånne tønner man kan blåse gjennom (fazer ?) vi snakker her?! )
Gjest Lady-M
Skrevet

Oi, må prøve denne! :) Går ofte tom for ideer da jeg spiser 5-6 ganger per dag. Blir ofte de samme salatene hver gang.

Gjest Jamila
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva eller hvor "The Boathouse" er, men en ekte cobb salad skal ha avocado og gressløk i seg også.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Nå vet ikke jeg hva eller hvor "The Boathouse" er' date=' men en ekte cobb salad skal ha avocado og gressløk i seg også.[/quote']

Det finnes nok flere varianter, The Boathouse lager sin Cobbsalad uten avocado og gressløk.

Minnie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...