Gå til innhold

3-åring fant en grønn pille

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

3- åring fant en grønn pille utenfor og klemte på denne, så sprutet det noe inn i øyet hennes.

Hva kan denne pillen være, den var mørkegrønn og avlang. Ikke gjennomsiktig som en trantablett. Det var fremdeles litt igjen i denne, og det kjentes ut som noe olje, og denne luktet parfymert. Hva kan det være og burde man dra til legen.?

Skal ringe legevakta og spørre også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte også på badekule.. Eller kanskje sånn konsentrert olje man smører inn albuer og andre svært tørre områder med?

Skyll øyet hennes godt med vann - antar du allerede har gjort det!

Gjest Pupsilure
Skrevet

Kanskje det var noe slags hudpleieprodukt? Serum eller noe.

Skrevet

Tenkte jeg på også, finnes fra mange ulike produsenter. Vitaminkonsentrat for huden. Lukter det parfyme høres det litt slik ut, en ring lege for sikkerhets skyld.

Gjest Gjest
Skrevet

En grønn avlang pille...Tipper det er er trankapsel, de finnes også i mørkegrønn farge ( husker ikke hvilket merke det er).

Men så var det også parfymelukt, hmmm, hva minnet den om ?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja vi skyllet godt og ringte legevakta, de sa at vi kunne skylle med saltvannsløsning og ta kontakt hvis barnet klaget på at det gjorde vondt eller var ubehagelig i øyet.

Vi går ut fra at det var et eller annet slags skjønnhetsprodukt, kanskje sånn kapsler som selges for å fjerne rynker eller sånn.

Var ikke lik trantablettene jeg har sett, da den var lengre og ikke gjennomsiktig, bare mørk mørk grønn og avlang og tynn. Og det luktet som sagt parfymert, noe man godt kunne smurt på huden tenkte jeg.

Takk for alle svarene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...