Gjest Dupsi Skrevet 13. juli 2008 #1 Skrevet 13. juli 2008 Har et lite problem, og lurer på om noen av dere har erfaringer med lignende. Har møtt en kjempekjekk mann på 29. Vi kom inn på temaet tidligere forhold en gang, og tror ikke hann har hatt fast følge før, og i begynnelsen var han ganske nervøs etc, dette har blitt bedre. Vi har datet i godt og vel 3 mnd overnatting 2-3 ganger i uken med hverandre etc, og kjemien er bra og vi holder på å bli sammen. Jeg har erfaringer med lange forhold, selv om det er ganske lenge siden begynnerfasen på gamle forholdet (var vel fra jeg var 16 til 23) og da skjedde det meste mye lettere og av seg selv. Problemet nå synes å være å få det til å føles naturlig. Vi har mye til felles og jeg har en god magefølelse på at vi passer godt sammen, selv om han til tider kan være litt stille. Det er oftest naturlig når vi sover over hos hverandre eller er ute på middag, men ikke alltid å finne på typiske par ting hjemme som å lage mat, hjemmehygge og bare sitte i sofaen etc. Er dette noe som kommer av seg selv eller er det et tegn på at vi kanskje ikke passer 100% sammen likevel. Er 25 år nå, og har datet en del andre, men ikke kommet så langt med noen før. Tenker at det kanskje er uvant for begge og at alt som trengs er litt tid.. for er rimelig sikker på at begge er interessert i bringe dette videre.. har snakket om det. Liker fyren veldig godt, så håper jo at det blir mer naturlig etter hvert. Samtidig så er det nok sikkert ikke noe vits å stresse. Noen råd?
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Jeg synes det høres bra ut jeg. Personlig så synes jeg det kan være positivt å være stille sammen. Det viser på en måte at en slapper av i hverandres selskap uten å måtte prate hele tiden. Når en er såpass voksne er det gjerne ikke naturlig å spørre om en vil være kjærester - det bare blir sånn på en måte. Uansett er det ikke noe problem å ta det opp hvis du ønsker. Han hadde ikke brukt så mye tid på deg hvis han ikke likte det veldig godt. Lykke til !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå