Gå til innhold

Ryktene går...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har kommet i en flott situasjon. I utgangspunktet er jeg en normal person, med noen få kilo for mye. Nå har det seg sånn at for noen mnd siden så hadde jeg et par ons med en jente som jeg vanker litt sammen med, hun var overhode ikke intressert i forhold eller noe mer, det var ikkje jeg heller, men vi hadde veldig god sex sammen. Nå har det kommet meg for øret at hun løper rundt i sin omgangskrets og skryter meg opp i skyene, skryter til gifte og ugifte om hvor flink og god jeg var. Greit nok for meg, hyggelig at hun var fornøyd. På fredag var jeg på byen, og møtte 3 jenter som jeg kjenner, den ene endte opp hjemme hos meg natt til lørdag. I går, lørdag, fikk jeg flere telefoner og sms fra 4 jenter jeg kjenner fra tidligere omgangskrets, hun ene sa det rett ut at hun hadde hørt så mye positivt om meg at hun ville komme og ligge over. Sånn ble det ikke, men jeg tenker en del på dette i dag. Takk for at dere kvinner sladrer i lag, det går til min fordel i dette tilfelle. Fint med litt ons en gang i blandt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bare husk at du kan komme like fort ned på jorda igjen som du føk til himmels. Ingen kvinne er lik, og det som funker for en behøver ikke funke for en annen. Selv har jeg blitt både kalt sexgud og håpløs i senga.

Gjest StockDama
Skrevet

Vel, må du huske at dette ikke bare går i din favør, det går i jentenes også, for de har fått hørt om en kar som er villig til å ha sex uten noen forpliktelser, så det anser deg nå som en call up guy når de er nøden.

Om det er positivt....kommer vel ann på øyet som ser.

Skrevet

nyt det mens du fortsatt har det ! :)

Skrevet

Jeg hadde blitt jævlig skeptisk dersom noen jeg hadde vært til sengs med løp rundt og skrøt om det til alle og at jeg stadig ble oppringt av menn som ville ha uforpliktende sex i etterkant.

Men siden du synes det er fint, så må du bare kose deg, mens det varer. :)

Skrevet

Jeg kan hvertfall bare snakke for meg selv og si at i min omgangskrets snakker vi IKKE sånn om menn vi har ligget med.

Hvis jeg hadde liggi med en fyr, og han i ettertid hadde sagt til et par karer at jeg var fantastisk - hadde jeg bare tatt som et kompliment. Hadde de derimot begynt å ringe meg... ja, da hadde jeg blitt mer skeptisk.

Men! Desverre er det sånn at mange mener det er forskjell på menn og kvinner. Å bli stemplet som hore e.l er lett når man er jente i en slik situasjon, mens gutta ofte får skryt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...