Gå til innhold

Den fineste komplimenten du har fått?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :hallo:

Jeg lurer på hva den fineste kompimentn du har fått er? Av din kjære, venner, kollegaer, fremmede, andre her på kg e.l.?

Den fineste komplimenten jeg har fått var fra sjefen min som skulle slutte i jobben sin. "Du er den første jeg kommer til å savne." Jeg ble kjempeglad når han sa det.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Fra en god venn av meg : "takk for at du er den du er". Herlig å bli satt pris på for den man er :)

Skrevet

av min kjæreste : Du er det beste jeg har <3 ( skal innrømme at det kom fram noen tårer da ja) =)

Gjest Lunis
Skrevet

Den fineste...Ok, kanskje ikke den fineste, men det feteste komplimentet jeg har fått, det er ihvertfall det komplimenter jeg aldri kommer til å glemme -

Jeg deltok på NM i Luftgitar i 2004. Jeg var ca den eneste som hadde stæsha meg opp noe særlig og jeg hadde på meg den svarte, franske hertugskjorten min, skinnbukse og latexstøvlene mine med psycho snøring. Jeg vurderte en kappe også, men det ble bare FOR harry. Den første sangen, som alle måtte spille, var "Big Gun" av ACDC. Jeg kan ikke fordra ACDC, men samma det. Jeg hadde aldri gjort noe slikt før, og dommerne mente det så ut som jeg spilte akustisk. Derfor fikk jeg en dårlig score, 4 av 10. Jeg syns dette var litt skuffende men så bort ifra det pga neste runde. Da fikk man spille sin egen håndplukkede låt. Jeg hadde valgt en låt av ett power metal band, så hair metal cheesy faktoren var stor såklart. Dette pulla jeg av så bra at alle i publikum begynte å trampe takta, klappe, reise seg og hylle meg. Dommerne var helt forskrekket og gav meg 8 av 10. Det virket som de angret litt på at de gav meg så dårlig score isted, da de skjønte at jeg bare hadde hatt litt nerver eller noe...

Uansett, jeg kom på 4. plass totalt. Etter at det var over, satt jeg og prata litt med kompisen min og da kom det to afrikanere bort til meg. Han ene ville ta meg i hånda og sa at det var det beste han hadde sett og at han syns jeg burde vunnet. Han sa jeg var publikumsfavoritten. Og det må jeg innrømme, stemte. Men så kom han plutselig han andre til og han var seriøst HEELT i hundre. Han tok hånda mi og klemte så hardt at det nesten gjorde vondt også skrek han "JEG SÅ GITAREN! JEG SÅ DEN!!".

Det kommer jeg aldri til å glemme...det er det kuleste som noensinne har skjedd tror jeg.

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Jeg lurer på hva den fineste kompimentn du har fått er? Av din kjære, venner, kollegaer, fremmede, andre her på kg e.l.?

Den fineste komplimenten jeg har fått var fra sjefen min som skulle slutte i jobben sin. "Du er den første jeg kommer til å savne." Jeg ble kjempeglad da han sa det.

Hilsen

Da Mr. X sa at jeg så kjempesexy ut og at han likte min personlighet og humor. Yes!!!

Skrevet (endret)

...

Endret av ThePink
Skrevet

"Du er den beste vennen jeg noen gang har hatt. Det er ingen jeg kan snakke sånn med som deg."

Veldig stort å bli sett som en så god venn av det flotte mennesket som kom med dette utsagnet. Jeg ble veldig glad og rørt.

Skrevet

"mysan er litt sånn; hvis hun kommer inn i et lokale fullt av folk og kjolen glir av henne, ser hun seg bare rundt, drar den opp igjen og fortsetter inn i rommet som ingen ting".

Kult kompliment!

Ellers, standard fra gubben jeg en gang hadde: Du er det beste som har skjedd meg, vet du ikke det?

Gjest *smak*
Skrevet

En lærer sa jeg var vakker, det hjalp veldig på selvtilliten til en usikker 20 åring! Så fikk jeg høre: "Flott natur og ei flott jente det er herlig det" av en jeg så veldig opp til. (vi var på strandtur)

Skrevet

Jeg tror favoritten min fremdeles er

"Faen! Kom hjem! Dette stedet fungrer ikke uten deg!"

Det var fra mannen min. Strømmen hadde gått, og når den kom tilbake så ville ikke maskina hans starte opp, og han fant ikke ut av hva det var.

Det fineste derimot, kom fra pappa for mange år siden.

"Du er noe av det beste jeg har vært med på å lage."

Det rareste var fra nevøen min, som etter en familiemiddag krøp opp i fanget mitt, la seg godt til rette og sa, med dypt seriøs stemme:

"Du hadde vært en mye bedre mamma enn mamma for du har så kult hår."

Skrevet (endret)

Du er en god mor : fra begge tenåringene mine må vel være den fineste og den jeg er mest glad for. De har sagt slikt flere ganger, helt uten at de prøver å smiske seg til noe :)

Jeg vet at jeg har fått mange fine komplimenter, men av en eller annen grunn har de ikke satt seg så godt fast at jeg husker dem spesielt, det skal mer enn at noen sier at jeg er pen for at jeg skal huske det ihvertfall.

En annen som gjorde godt fordi jeg etter et brudd var litt usikker på meg selv og som i tillegg var morsom; var da en yngre venn fra Tyskland, etter en tids bekjentskap sa ( med tung tysk aksent):

- Åh! Du er zå hott.. du er den peneste 33-åringen jeg har sett i hele mitt liv.

Den morsomste må være: Du er helt pulp fiction! ..fra en kompis.

Den var godt ment, men jeg vet enda ikke hva han mente med den. :fnise:

Jeg har glemt alle komplimenter som jeg har fått fra exene mine, litt pussig.

Endret av absinthia
Skrevet

Jeg har fått veldig mange fine komplimenter av min samboer og barn.

Det fineste min samboer har sagt til meg tror jeg var sist jul.

Da sa han at han ikke trengte noen julegave, for den største gaven han fikk var det å få våkne opp og legge seg sammen med meg. For han er det den største gaven han kan få :rødme:

Ungene sier ofte at de er glade i meg og at jeg har så god hud å ta på.

Gjest Gjest_Tina
Skrevet

Sambo gir meg stadig fineste og mest uforglemmelige komplimenter, er helt bortskjemt der. Også mamma, hun roser meg masse og det er så herlig. Men det som slo meg først var da jeg og en kollega som jeg ikke kjenner noe særlig godt var med på noe sosiale utenom-jobben-greier for noen uker siden, og denne kollegaen helt spontant utbrøt "Du er helt utrolig skjønn, du tina". Da ble jeg rørt og glad.

Gjest Gjest
Skrevet

Den fineste komplimenten jeg har fått var fra sjefen min som skulle slutte i jobben sin. "Du er den første jeg kommer til å savne." Jeg ble kjempeglad når han sa det.

Hilsen

At jeg var årets mor!!!!!

Skrevet

Samboeren min kom og hentet meg på jobb, som vanlig, siden vi har samme reisevei til jobb. Han virket sliten og i dårlig humør, svarte kort og knapt på spørsmålene mine om han hadde hatt en fin dag osv. så jeg tenkte mitt om at her var det best å ikke trykke på feil knapper og sa ikke så veldig mye. Lov å ha en dårlig dag liksom!

Men etter noen minutter så begynner han å spøke og fleipe noe så voldsomt! Tar helt av, i forhold til hvordan han var først. Han synes det er veldig morsomt å si "hæ" til meg slik at jeg gjentar meg selv flere ganger før jeg oppdager at han bare spøker. I tillegg så liker han å snakke mer og mer utydelig slik at JEG sitter og sier "HÆ?" til jeg blir grønn. Han elsker å høre mine "tolkninger" av det han sier, som jo selvfølgelig er helt bort i natta, hi hi!

Men der satt jeg og var forundret over hvordan han bare kunne snu tvert om slik, og spurte han om det, og da sier han "Vet du ikke at jeg blir glad, bare av å sitte her i bilen sammen med deg?" :rødme:

Skjønningen!

Før helgen så snakket vi om at vi kanskje skulle dra på konsert på fredagen, siden det var båtfestival i byen og mye liv, ELLER om vi skulle bli hjemme og fortsette oppussingen vår. Jeg fikk inntrykket av at han egentlig hadde mest lyst til å bli hjemme, men han sa at "Det spiller ingen rolle hva vi gjør, så lenge jeg er sammen med deg!" *smelt* Så vi ble hjemme, og det ble tildels lite oppussing den kvelden jah... :fnise:

Skrevet

Nå kom jeg på en ting til:

Når Liten sier; jeg er så glad for at akkurat DU er mamman min, jeg...

Skrevet

Samboeren bruker å si at jeg er det beste som skjedd ham... :rødme:

Og like etter at vi ble sammen, sa han: "Du har så fine øyne"... :love: Den kommer jeg aldri til å glemme... :)

Gjest Gjest
Skrevet

"Ja, ..... er veldig pen, men du er så jævlig mye kulere å henge ut med."

en kompis da jeg var deppa fordi han jeg var forelska i var forelska i venninna mi.

Skrevet

"Vel.. Det er faktisk ganske enkelt å forelske seg i deg, så det er vel ikke så rart. Holdt nesten på å falle selv, helt til du og x ble sammen. Og tro meg, det er jævlig sjeldent at jeg forelsker meg.. i det heletatt.."

- Daværende venn, nå eks, mens jeg var deprimert fordi bestevennen min var forelsket i meg.

Det er det fineste komplimentet jeg har fått noen gang.. Tror aldri at jeg kommer til å glemme det.

Gjest Gjest
Skrevet

Min kjære gir meg mange fine komplimenter og jeg blir glad for dem alle sammen. Men jeg var på fest for ikke så lenge siden hvor jeg stod og snakket med noen bekjente. Den ene venninnna mi begynte å snakke om alt det negative ved seg selv og jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å komme med alle mine negative sider. Da kom det fra han ene som stod sammen med oss " det er jo ingenting galt med deg, du er jo drømmedama"! Det er greit å vite at andre også finner en attraktiv selv om en har kjæreste=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...