Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fra gammelt av brukte man pendel for å få svar på spørsmål om fremtiden som ventet. Det sies at en gullring hengende over babymagen i ditt hårstrå, skal gi deg svar på om du venter en gutt eller jente. En venninne av meg er gravid med termin på høsten. Hun vet ikke kjønnet, men skal visstnok få en jente. En annen venninne vil bli gravid innen tre måneder og en siste innen ett år. Det blir jo morro å se ;)

Noen flere som vil prøve seg?

Endret av Vera Vamp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan fant du ut nårtid du skulle bli gravid ?

Jeg prøvde dette med gullring over magen , festet i mitt hårstrå som du sier , (når jeg var gravid). Hvis den gikk frem og tilbake betydde det gutt, og gikk den i sirkel så ble det jente..

Min ring gikk rundt i sirkel og riktignok ble det ei jente :jepp:

Skrevet (endret)

X

Endret av Vera Vamp
Gjest ¤bella¤
Skrevet

Spennede :)

Du kan jo sjekke for meg også om du klarer ;)

Skrevet (endret)
Spennede :)

Du kan jo sjekke for meg også om du klarer ;)

Du er nevnt....... :ler:

Fra gammelt av brukte man pendel for å få svar på spørsmål om fremtiden som ventet. Det sies at en gullring hengende over babymagen i ditt hårstrå, skal gi deg svar på om du venter en gutt eller jente. En venninne av meg er gravid med termin på høsten. Hun vet ikke kjønnet, men skal visstnok få en jente. En annen venninne vil bli gravid innen tre måneder og en siste innen ett år. Det blir jo morro å se ;)

Noen flere som vil prøve seg?

Endret av Vera Vamp
Skrevet (endret)

Hmmmm. Skal jeg prøve dette da ? Spennende !

hehehe.. fikk svaret JA på alt jeg nå :skratte: Og da blir jeg både gravid og ikke gravid :ler2:

Endret av Ann78
Gjest StoreSky
Skrevet

:ler:

Jeg pleier å kaste terninger. 3 terninger, flest partall= ja, flest "ikke partall"= nei.

Kastet tidligere i uken: Fikk at jeg blir gravid i löpet av denne sommeren, men ikke gravid NÅ. (og tok grav test imorges, den var negativ...)

Skrevet
En annen venninne vil bli gravid innen tre måneder og en siste innen ett år.

Sistnevnte kom i dag og fortalte at hun blir mamma i januar :ler:

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)
En annen venninne vil bli gravid innen tre måneder og en siste innen ett år.

Og denne venninnen har termin i april. Så nå venter jeg egentlig bare på Concertinas jentebaby :ler:

Endret av Vera Vamp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...