Vera Vamp Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 (endret) Fra gammelt av brukte man pendel for å få svar på spørsmål om fremtiden som ventet. Det sies at en gullring hengende over babymagen i ditt hårstrå, skal gi deg svar på om du venter en gutt eller jente. En venninne av meg er gravid med termin på høsten. Hun vet ikke kjønnet, men skal visstnok få en jente. En annen venninne vil bli gravid innen tre måneder og en siste innen ett år. Det blir jo morro å se Noen flere som vil prøve seg? Endret 23. oktober 2009 av Vera Vamp
^^Sunny^^ Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Hvordan fant du ut nårtid du skulle bli gravid ? Jeg prøvde dette med gullring over magen , festet i mitt hårstrå som du sier , (når jeg var gravid). Hvis den gikk frem og tilbake betydde det gutt, og gikk den i sirkel så ble det jente.. Min ring gikk rundt i sirkel og riktignok ble det ei jente
Vera Vamp Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 (endret) X Endret 23. oktober 2009 av Vera Vamp
Gjest ¤bella¤ Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Spennede Du kan jo sjekke for meg også om du klarer
Vera Vamp Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2008 (endret) Spennede Du kan jo sjekke for meg også om du klarer Du er nevnt....... Fra gammelt av brukte man pendel for å få svar på spørsmål om fremtiden som ventet. Det sies at en gullring hengende over babymagen i ditt hårstrå, skal gi deg svar på om du venter en gutt eller jente. En venninne av meg er gravid med termin på høsten. Hun vet ikke kjønnet, men skal visstnok få en jente. En annen venninne vil bli gravid innen tre måneder og en siste innen ett år. Det blir jo morro å se Noen flere som vil prøve seg? Endret 23. oktober 2009 av Vera Vamp
^^Sunny^^ Skrevet 18. juli 2008 #7 Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hmmmm. Skal jeg prøve dette da ? Spennende ! hehehe.. fikk svaret JA på alt jeg nå Og da blir jeg både gravid og ikke gravid Endret 18. juli 2008 av Ann78
Gjest StoreSky Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Jeg pleier å kaste terninger. 3 terninger, flest partall= ja, flest "ikke partall"= nei. Kastet tidligere i uken: Fikk at jeg blir gravid i löpet av denne sommeren, men ikke gravid NÅ. (og tok grav test imorges, den var negativ...)
Vera Vamp Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 En annen venninne vil bli gravid innen tre måneder og en siste innen ett år. Sistnevnte kom i dag og fortalte at hun blir mamma i januar
Vera Vamp Skrevet 22. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2008 (endret) En annen venninne vil bli gravid innen tre måneder og en siste innen ett år. Og denne venninnen har termin i april. Så nå venter jeg egentlig bare på Concertinas jentebaby Endret 23. oktober 2009 av Vera Vamp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå