Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #1 Skrevet 10. april 2002 Hei ! Jeg skal snart på utdrikking til en venninde. Alle skal ha med seg en såkalt "klemme gave", hun skal gjette hva som er inne i, og hvis feil må hun drikke... Lurer på om noen har noen ideer.... Takk på forhånd!
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #3 Skrevet 10. april 2002 hehe, den var faktisk ustyrtelig morsom:)
Trine Skrevet 10. april 2002 #4 Skrevet 10. april 2002 Kokosbolle var et artig forslag, men i utdrikkningslag jeg har vært tidligere har vi en litt annen vri på leken... Alle har hatt med klemmegave, men det har vært en gave som bruden kan assosiere med sitt forhold til den som har gitt gaven. (eks: jeg ga brevpost og en pose tyrkisk pepper.. Grunn: jeg skrev sjelden brev når bruden var ett år i usa, og vi drakk mye tyrker-shot på fest) Så i tillegg til å gjette hva som er inni gaven må hun også finne ut hvem som har gitt akkurat den gaven og hvorfor. Det syntes jeg var kjempe-vellykket.. Det er lurt å informere alle som kommer om at det er en slik type gave da.. Bare et tips altså.. 12
August Skrevet 11. april 2002 #5 Skrevet 11. april 2002 I min søsters utdrikkningslag var det et par av hennes venniner som kom med toget et time før vi skulle møtes, og de hadde funnet på mange morsomme klemmegaver. Jeg husker bare denn ene: De hadde fått pakket inn pølse i bød som de hadde kjøpt i kiosken. Disse tøysegavene ble det mye moro av.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå