Gjest Gjest_MEG_* Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Jeg er så sint i dag.. det må være den perioden for tiden! Kan kjefte på alle her inne, så Bring It!
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Jeg var kjempesint igår. På alle. Fikk ikke sove heller... Bare sint og irritabel. Så begynte det å lyne og tordne og sprutregne midt på natta. Etter det gikk sint'en helt over.... Mulig at du også er værsyk??
Gjest ts Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Hehe.. kanskje jeg har fått solstikk da, eller no slikt, for det har vært strålende vær i dag....! D et kan ha noe med at samboer er å koser seg sammen med venner, og jeg sitter alene på en lørdagskveld, men jeg unner han jo det, så jeg skjønner lite av reaksjonen min. (om det er det jeg reagerer på??). Jeg er bare så sint! Og urolig i kroppen! Bra at det er flere enn meg som er sånn ubegrunnet sint!
Gjest StockDama Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 sett på no herje musikk og bare begynn å herje =D kanskje det hjelper på. og ser forresten at det kan være litt i det seineste laget for meg å svare.
Gjest Naria Skrevet 13. juli 2008 #5 Skrevet 13. juli 2008 (endret) Er i bedritent humør selv om dagen. Endret 13. juli 2008 av Naria
Gjest Gjest_Berta_* Skrevet 16. juli 2008 #6 Skrevet 16. juli 2008 Noen ganger er det bare godt å få blåst ut sinne! Det er faktisk lov å være sint!
mysan Skrevet 16. juli 2008 #7 Skrevet 16. juli 2008 En venninne av meg ville nok sagt at dere har ustabilt blodsukker. Ta to skiver av det groveste brødet som finnes, med godt smør på, rikelig med proteiner, masse salat og et stort glass vann til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå