Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #1 Del Skrevet 12. juli 2008 Er dette noe å ta med en gutt/mann på, eller er det en utpreget jentefilm? Må man være Abba-fan for å like den? (Ja, skjønner jo at det er en god del Abba-musikk der da) Men har den noen underholdningsverdi for de som ikke er spesielt fan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmiel Skrevet 13. juli 2008 #2 Del Skrevet 13. juli 2008 Pappa fortalte at han hadde vært på den en dag iallefall, og han likte den Han er en mann i midten av førtiåra. Tror nok du iallefall bør ha kjennskap til ABBA musikken hvis du skal ha noe ut av filmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BillyBoy Skrevet 13. juli 2008 #3 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jeg synes filmen var kjempebra Jeg har veldig sansen for ABBA, har digget flere av låtene der. For en som ikke liker ABBA er jeg mer betenkt, for plottet er ikke all verden selv om skuespillerne er fantastiske. Meryl Streep er utrolig god, rett og slett Hvis man kan kalle det en jentefilm tror jeg den kommer på topp 3 jentefilmer jeg har sett. Endret 13. juli 2008 av BillyBoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 14. juli 2008 #4 Del Skrevet 14. juli 2008 Filmen er en skikkelig jentefilm, og er man veldig ABBA-fan, kan man bli skuffet over de varierende vokalprestasjonene. Men sceneversjonen, fx i London er super, og anbefales virkelig! Men det aller mest morsomme med filmen, er den utrolig dårlige oversettelsen til norsk. Oversetter har jo til tider klart å miste poenget i sangen helt. Så ble en del latter pga det. Så det kan jo falle i smak for gutter også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvis man ikke vil se jentefilm, men fortsatt vil se musical, anbefaler jeg heller Sweeney Todd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 17. juli 2008 #6 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg så denne filmen igår og likte den kjempegodt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 17. juli 2008 #7 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg likte den også - ble utrolig god stemning i salen, faktisk. Men den hadde ikke vært noe for mannen min. Men kanskje din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. juli 2008 #8 Del Skrevet 17. juli 2008 Storkoste meg jeg .. - og det hadde jeg inntrykk av at hele salen gjorde .. det var hvertfall utrolig god stemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 17. juli 2008 #9 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg satt ved siden av en liten guttegjeng (sånn ca 8-12 år?) og det virket som om de koste seg, de også! Det er en enkel film å like, mye futt og fart og spreke påfunn. Ikke et kjedelig øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #10 Del Skrevet 17. juli 2008 Utrolig herlig film, men jeg ville ikke ønsket den på en eventuell date, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #11 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har sett Mamma Mia, og synes den var en herlig humørspreder! Smilte og lo gjennom det meste av filmen. Man ser på skuespillerne at de hadde det rågøy under innspillingen. Sånt smitter! Men er man ute etter seriøse, dype oskarkandidater bør man vel skygge langt unna denne filmen! Samboeren min var med på filmen, han likte den også veldig godt. Overhørte en ung gutt (18-20 år) si at nå var James Bond-filmene (med Pierce Brosnan) ødelagt for alltid... NB! Til dere som skal se filmen: Ikke reis dere opp straks filmen er over. Det kommer to ekstranumre som er helt ubetalelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 17. juli 2008 #12 Del Skrevet 17. juli 2008 Elsket den, men live på scenen i London var den enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 17. juli 2008 #13 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg hadde med mannen min, og vi var enige om at dette var en film å bli glad av. Men den norske tekstingen var elendig, jeg ga opp den etter noen minutter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #14 Del Skrevet 17. juli 2008 Har kikket litt på filmtrailere og på rådene deres, så da tror jeg Mamma Mia blir venninnefilm og heller hjemmekveld med Sweeney Todd på dvd til hankjønnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #15 Del Skrevet 17. juli 2008 En av mine topp tre filmer ihvertfall. Syns den var KNALLBRA!!! jeg flira hele filmen igjennom, samtidig som også tårene presset seg frem et par ganger. En utrolig god, fin, rørende venninne film, vil jeg kalle den. Snakket med et par kompiser, og de kunne ikke tenke seg å se den, venninnene mine elsket den akkurat som meg. Den er absolut verdt å se!!!! Men så faktisk ikke en eneste gutt i salen der jeg så den.. Jeg fikk bare lyst ut å drikke, le, synge, danse å ha det gøy med venna mine etter den filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 17. juli 2008 #16 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg og! Den ultimate jentevorspielfilm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 17. juli 2008 #17 Del Skrevet 17. juli 2008 Herlig film! Blir skikkelig godt humør av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 17. juli 2008 #18 Del Skrevet 17. juli 2008 Enig om det med tekstingen.. helt elendig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 17. juli 2008 #19 Del Skrevet 17. juli 2008 NB! Til dere som skal se filmen: Ikke reis dere opp straks filmen er over. Det kommer to ekstranumre som er helt ubetalelige. Jaggu, det visste jeg ikke! Gikk med en gang jeg. Men så måtte jeg så innmari tisse og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 17. juli 2008 #20 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg også lo en del - men det var ikke av de tingene som skulle være morsomt. Jeg lo av hvor utrolig cheesy og flau den filmen var. Det mest underholdende med hele filmen var jo tekstinga! Likte musikken da, på tross av mye dårlig vokal Og når det "ekstranummeret" kom hadde jeg mest lyst til å stikke ut øynene mine med pennen jeg hadde i veska. Så vil absolutt ikke anbefale deg å ta med noe hannkjønn på denne, ingen hunnkjønn heller for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå