Gå til innhold

Forkrommingen på nøkkelhullene forsvinner


Meaty

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte ny bil for ganske nøyaktig 2 år siden. Sist jeg skulle polere bilen oppdaget jeg at ca. halvparten av forkrommingen på nøkkelhullene er borte. Jeg trodde først at det bare var noe skitt som hadde samlet seg der, men da jeg skulle vaske det vekk så jeg at forkrommingen har begynt å flasse av sånn at det ser matt og stygt ut.

Ville dere klaget på dette, eller er det vanlig slitasje? Jeg er jo redd for at det kan bli rust der. Jeg bør også nevne at jeg aldri bruker nøkkel i nøkkelhullet, da jeg alltid låser opp bilen med den fjernstyrte sentrallåssaken (dårlig forklart) så det er ikke jeg som har skrapt vekk forkrommingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøpte du nyny bil eller brukt bil? dette er da helst noe som skjer med 10-20 år gamle biler.. Om du kjøpte fra forrenting kan du alltids spør dem, men hvis ikke, så kan du få krommet de igjen med et lakkverksted mener jeg på. Rust er trolig ikke noe å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Kjøpte splitter ny fra forretning, ja. Jeg kvier meg for å spørre dem, jeg har så lite peil på bil at det er helt flaut. Det er derfor jeg alltid lister meg inn på KG med de dumme bilspørsmålene mine først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...