Trixiex Skrevet 17. august 2003 #121 Del Skrevet 17. august 2003 Synes i grunnen vi skal legge forumet dødt og kun benytte oss av PM. Da ville ingen føle seg stødt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trixiex Skrevet 17. august 2003 #122 Del Skrevet 17. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 17. august 2003 Forfatter #123 Del Skrevet 17. august 2003 Dessuten heter det: ingen ville vel føle seg støtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 17. august 2003 #124 Del Skrevet 17. august 2003 : mumle: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 17. august 2003 Forfatter #125 Del Skrevet 17. august 2003 Er det noe jeg bør vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 21. august 2003 #126 Del Skrevet 21. august 2003 Hei hei:) Hadde ikke skrevet i dagboken din før, så jeg tenkte bare å stikke innom å skrive en liten hilsen. Vel, har ikke tid å skrive så lang hilsen, er på tur ut en tur Men du får ha en fortsatt fin torsdagskveld iallefall. Håper du ikke blir utestengt flere ganger da... :blunke: Klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. september 2003 #127 Del Skrevet 14. september 2003 Hei Stjernefisken! :D Ville bare skrible en liten hilsen i dagboken din! Håper det står bra til med deg, til tross for kjipa-været i byen vår i dag... Leste kommentarene dine til det jeg hadde skrevet i tråden om den gamle mannen med konen i frysen. Gode poenger du hadde, det må jeg si, og du har helt rett i at ingen andre enn mannen (og konen...?) vet hva som ligger bak. Men jeg har min mening om temaet generelt, og du har din mening. Jeg respekterer din hvis du respekterer min! Ha en fin søndagskveld! Hmmm... Så akkurat (etter jeg hadde skrevet og OK'et det...) at du ikke har skrevet her i dagboken den siste tiden... :oops: Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 14. september 2003 #128 Del Skrevet 14. september 2003 Shivani hilser på naboen som ikke har vært her på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 28. september 2003 #129 Del Skrevet 28. september 2003 Leste akkurat i gjennom hele dagboka di. Har ledd masse og godt! Fant ut at det var altfor lenge siden jeg hadde skrivd hilsen til deg, så følte meg presset til å gjøre det nå. Jeg har jo blitt uforskammet sein i vendiga her inne, må vite :o Takk for at du skriver morsom dagbok, Stjernefisk. Det hjelper på humøret :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå