Bandena Skrevet 11. august 2003 #101 Del Skrevet 11. august 2003 Så godt du får stablet ditt fantastiske liv på bena. Selv var jeg en liten svipptur til hovedstaden i dag. Fikk tatt en rask titt innom David andersen og beundret mine favorittjuveler. Må bare få en venninde til å svippe innom og bestille diamantanhenget når jeg får smisket litt med min nestensnartvilbli kjente ektemann. Jeg fikk handlet en fantastisk strandvekser i plast som kan vaskes og endevendes, slik at all smuss og søl kan renses ut på en delikat og enkel måte. Jeg har bare 200 fra før, men det er alltid kjekt med en god en til. Hvordan går det med shoppingen hos deg da? Får du tak i noen nyttige ubrukelige greier du har nok av fra før? Har du noe du kan skryte litt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. august 2003 Forfatter #102 Del Skrevet 12. august 2003 Hei Bandena darling. Jovisst får jeg shoppet. I dag har jeg kjøpt meg 5 par sandaler. Røde. Men det var jo ulike rødfarger, så jeg måtte jo ha 5 for at de skulle passe inn med de ulike klærene mine da. Men å gå så langt å kalle de unyttige, nei det vil jeg da ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 12. august 2003 #103 Del Skrevet 12. august 2003 Hei Starfish. Jeg liker deg :D I dag har vi hatt et fantastisk gebursdagsselskap for min lille prinsesse. Det var inspirert av den vidunderlige verden til Disney. Vi fant bare ikke Minnie i dag, men Tornerose tok seg en liten tur, hånd i hånd med askepott. små piker drapert i rosa er bare så vakkert. Nesten like vakkert som da jeg var drapert i kremfarget silke på bryllupsdagen. *mimre* Nå tror jeg at jeg skal ta mine trette føtter opp i et forfriskende fotbad med deilige roseblader og sjøsalt. Videre skal jeg unne meg et stort glass isste, som forøvrig er min favoritt om dagen. Røde sandaler er et must for en kvinne som deg. Personlig har jeg et større behov for turkise. Jeg har bare seks par, og føler sterkt for et par til i et par nyanser jeg ikke har fra før. Får jakte videre til neste sesong, for nå er jo alt bare på tilbud. Mulig jeg kan få min venninde på Beverly til å få sendt meg et par. Det hadde vært smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. august 2003 Forfatter #104 Del Skrevet 12. august 2003 Å ja, rødt er så absolutt min farge, jeg er jo en het kvinne. Er du også lei av salget? Jeg føler at tingene er så preget av allmuen når jeg kjøper dem på salg, de er liksom så hverdagslige og folkelige. Er det noe jeg ikke vil folk skal erindre meg som, så er det folkelig. Fysjameg. fødeselsdagsselskap ja. Det hadde jeg for min prinsesse i forgårs. Hun hadde også en alldeles lekker rosa kreasjon, spesialbestilt fra Versace. Bare det beste duger for min lille prinsesse. Hennes venner kommer kun fra overklassen, så alle fulgte heldigvis kleskoden de også. Alt gikk som en drøm og vi hadde egen gaveutpakker i år, noe som fungerte perfekt. En ide for dere til neste år! Nå legger den avtredende nanny barnene, hun er bare så flink, det blir synd at hun skal dra. Men hun må følge kjærligheten, som hun sier. Tull, sier jeg, penger gir deg alt, også kjærlighet. Med den lønnen du får her, kan du betale kjærligheten mange ganger. Men hun vil ikke høre. Akk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 12. august 2003 #105 Del Skrevet 12. august 2003 huff, slemme er dere som får meg til å le sånn når jeg er støl i magan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 12. august 2003 #106 Del Skrevet 12. august 2003 Åja, gaveutpakker. Det var en god ide. Det skal jeg notere i min avtalebok i utsøkt skinn, hentet fra de indre daler av alpene. Jeg skal også huske å ringe min gebursdagsplanlegger, slik at vi får lagt dette inn i neste års program. I år hadde vi dessuten en treetasjers sjokoladekake drapert med glaserte roseknupper. Prinsessene var så imponerte. Versage er et utsøkt valg, ja. Min vesle prinsesse har en del i skapet fra Versage, og det er en sikker vinner. Imp: dette er virkelig ikke noe å le av. Dette er helt sant...helt sikert, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. august 2003 Forfatter #107 Del Skrevet 12. august 2003 Imp da! Nå blir jeg djupt såra og vonbroten! Her deler jeg betroelser fra mitt liv og så LER du av meg? Skam deg! Bandena: Vi hadde også en utsøkt kake. Den var av sveitsisk sjokoladebasis (norsk kakao er SÅ ekkelt) og utenpå var den drapert med ett lag hvit icing og overstrødd med små, rosa rosenknopper. Perfekt! Hvilken fødeselsdagsplanlegger er det du benytter deg av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. august 2003 #108 Del Skrevet 12. august 2003 Bandena: Vi hadde også en utsøkt kake. Den var av sveitsisk sjokoladebasis (norsk kakao er SÅ ekkelt) og utenpå var den drapert med ett lag hvit icing og overstrødd med små, rosa rosenknopper. Perfekt! Guuuud! Spiser dere slikt? Passer dere ikke på formene? Selv spiser jeg kun salat og eksotiske frukter, tilbredt av min franske kokk Pierre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. august 2003 Forfatter #109 Del Skrevet 12. august 2003 DonPedro da! Formene passer min personlige trener på. Han får meg med i gymmen i kjelleren halvannen time hver dag. Så deilig kake tar jeg meg råd til på en så viktig dag som min datters fødselsdag! Du burde komme innom en dag og bli med på en av våre små work-outer. Send meg en mail når det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. august 2003 #110 Del Skrevet 12. august 2003 Haha *ler overbærende* Mail?? Jeg foretrekker å sende mitt personlige bud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. august 2003 Forfatter #111 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg tenkte bare at det var litt vanskelig å nå meg pr bud når jeg skal til nyc. Ellers er det jo en selvfølgelighet med personlige overrekkelser. Jeg er ikke SÅ ny i gamet, vet du. :kurrer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 12. august 2003 #112 Del Skrevet 12. august 2003 Hvilken fødeselsdagsplanlegger er det du benytter deg av? Vi bruker Grace fra LA. Hun flyr vi over ved enhver anledning. Hun er helt fantastisk og meget presis. De er ikke en ting hun ikke fikser, og det beste av alt, jeg trenger ikke gjøre noen ting. Så dagen i dag startet med nytrukket te og en fersk avis på sengekanten. Så bar det avgårde til min faste frisør hvor prinsessen fikk satt opp håret i store krøller overstrødd med krystallsommerfugler. Du kan bare tenke deg hvor vakker og strålende hun var. Nei, Grace er damen for enhver anledning. Har du et selskap du vil skal gå inn i boken over uforglemmelige happeninger, så er det damen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. august 2003 #113 Del Skrevet 12. august 2003 Amatører! Her i huset har vi ikke bare fødselsdagsplanlegger, vi har også fødselsplanlegger, for det må jo passe med almanakken NÅR det skal være fødselsdager. Har nettopp kommet hjem fra en handlerunde a le Karens, hvor hun går inn på Barney's NY og sier "Give me 5000 dollars worth of anything!" Og i likhet med Fru Walker, er også jeg satt på budsjett for tiden. Kan noen i fullt alvor forvente at jeg skal klare meg på 50 000 dollar i uken???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 13. august 2003 #114 Del Skrevet 13. august 2003 Denne mailen fikk jeg fra Starfish i natt: Siden jeg dessverre har avgått ved døden, kan jeg ikke tilbringe de neste tre dagene på KG. For det sier Hege. Kondolerer Starfish, håper du gjenoppstår riktig snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. august 2003 #115 Del Skrevet 13. august 2003 Har jeg lov til å sende en hilsen her da uten at det blir spetakkel av det ? Vel, jeg skjønner ikke heeeelt hvorfor noen kan skrive om livene sine i detalj eller få leve et luksuriøst (?) liv når andre ikke kan få det ? Og det SELV om det blir litt ironisk... Vel , "ser" deg på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 13. august 2003 #116 Del Skrevet 13. august 2003 Kondolanser fra meg også, Starfish. *riste på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. august 2003 Forfatter #117 Del Skrevet 15. august 2003 Det er blitt begått et justismord og jeg akter ikke hvile før synderen er tatt. (og før du går berserk, Hege, nei, jeg skal ikke "ta" deg, måtte bare få setningen til å se bra ut.) Nemlig folkens. Her må man legge ved detaljert beskrivelse av bakgrunnen for hva man skriver, setningsanalyse og helst sende PM til alle involverte om hva man EGENTLIG mener med de uttalselsene man kommer med. Jeg foreslår at alle gjør det, ellers risikerer dere å dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 16. august 2003 #118 Del Skrevet 16. august 2003 Synes i grunnen vi skal legge formet dødt og un benytte oss av PM. Da ville ingen føle seg stødt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri Skrevet 16. august 2003 #119 Del Skrevet 16. august 2003 Synes i grunnen vi skal legge formet dødt og un benytte oss av PM. Da ville ingen føle seg stødt... Det var en lur idé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. august 2003 Forfatter #120 Del Skrevet 16. august 2003 Men som vanlig så driter vi i hva groupiene mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå