Gå til innhold

Starfishisms og andre skriblerier.

Silfen

Anbefalte innlegg

Faen da, Bande.

Badesalt, badeskum; HVA?

Jeg blir småsprø, jeg klarer ikke følge med. Holder det om jeg kjøper et abbo på cosmopolitan?

Og håndklærne, de må vel være i beste bomull, eller hva? Hvor finner jeg de? Må jeg importere? Finnes det ikke håndbøker for slike som meg?

Eller finnes alle svarene her på KG, rett under nesen på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Har tatt et avslappende bad, kjeder vettet av meg og stikker innom de andre dagbøkene for å se.

Og her finner jeg jo en Bergenser med sans for de ekte varene i livet !

Indisk bomull skal visstnok være det beste.

Jeg skal se om jeg kan finne noen gode sider så skal jeg gi deg en link.

Jeg handler bare handduker på det beste stedet , Jysk. :lol:

Vel, lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JYSK ja, jeg tror jeg har hørt om det.

Er ikke det dette nye designerstedet der man må nødt til å være medlem for å få lov til å handle deres utsøkte, håndlagede produkter av beste materialer?

Det stedet der hver handlende får sin egen, personlige ansatte som bare følger deg rundt i butikken og står på pinne for deg hele tiden?

Kanskje det hadde vært noe!!

Hvem trenger Cosmopolitan når man har JYSK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Dersom du ønsker kan jeg skrive et anbefalingsbrev slik at du får deg et medlemsskap på JYSK.

Det skulle jo ikke være noe problem for deg med din opprinnelse.

Den personlige servicen der er helt upåklagelig.

Søndagshilsner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå, Hilde, mener du det?

Nå ble jeg utrolig lykkelig og plutselig fikk livet mitt en helt annen mening.

Hva kan jeg gjøre for å betale deg tilbake?

Vil du kanskje ha noen flasker av min spesialimporterte balsamicoeddik, laget av mine gode venn i Italia: Bam Salico! Han er en stjerne i sitt hjemland og kvinner nesten kysser grunnen han går.

Får man tak i en slik flaske, vil all mat man lager bli himmelsk, om den så er kjøpt på Rema eller Meny. (men vi vet jo alle hvor VI handler, da)

Jeg har som sagt en kasse stående, så jeg er mer enn villig til å dele med deg om du får gitt meg innpass i JYSKs vidunderlige verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått streng beskjed om å ikke spre uhygge i andre folks dagbøker. Ikke verst, etter tre meldinger inne på dagbøkene. Merkelig at enkelte som ikke vet hvem jeg er allerede har så imot meg. Lurer på om ikke enkelet kvinner med stor K er kloninger. Hyggelig med deg, da, Star. Du tar mine gode og velmente råd til etterretning, og ikke med antydning til spisse klør og skarpe tenner.

Ser du har store planer om helforbedring på din kvinnelighet. :imponert: Men hva ikler du ditt vakre ytre med? Og har du skikkelig fransk manikyr slik som Disneyfiguren bruker?

Det er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Bande.

Du er nok allerede forhatt fordi folk har sett deg sammen med meg her inne. Jeg er nok ikke særlig populær i visse kretser. Spesielt de løgnaktige kretsene.

Men ja, jeg er i ferd med å skifte ut garderoben. Jeg har akkurat slått kloa i en lekker multimillionaire from over there and I have to look beautiful.

Alle vet jo at vakkerhet er noe man KJØPER, absolutt ikke noe som kommer naturlig og hvertfall IKKE noe som kommer innenfra!

Så nå har jeg kjøpt med et aldri så liten kakebit i et designerselskap, det var visst Versace. Er de kjent tro.

Anyway, de kler på min smekre kropp i all slags kreasjoner.

Tror visst et par av de var i Cosmopolitan last weekend.

Anyway, det er virkelig well done at de klarer å skjule flubberhetene mine, smellfeit som jeg er. Men der har du det; money can buy ANYTHING, even en lekker kropp.

Akkurat nå beveger jeg meg inn på Guccis jaktmarker, de skal visst ha stilige klær de også. Jeg er litt grønn på dette området, men Cosmo hinter ofte til at de er store i gamet og at om man vil være populær og elsket, så bør man ha noen slike kreasjoner.

Negler, å negler. Mine er selvsagt fake. Får limt på nye en gang pr uke. De er de vakreste franske kreasjoner du kan tenke deg å se. Alle tror det er mine egne, så fantastiske er de. Når jeg er ute å reiser, spesielt til Italia for å følge motebransjen, så bringer jeg med min egen manikyrist. Hans navn er Gino og han er en lekkerbisken med stram rumpe, velkledd og velduftende.

Hadde ikke min mann vært så nyslåttkloai, skulle jeg jammen meg hatt en aldri så liten affære med gyldne Gino.

Nei, dette får bli alt for nå. Jeg skal hvile litt på min sjeselong og ta med et glass god, kjølig hvitvin med isbiter i. Ikke noe liebfraumilch her i gården nei, dette er Frankrikes beste! Itte no knussel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må du ikke glemme dine friske jordbær dyppet i utsøkt sveitsisk sjokolade (kr. 400,- per kg) Din favorittsnacks for tiden!

Høres ut som om du er på riktig spor når det gjelder det meste.

Du nærmer deg duggfrisk og klassisk vakker, akkurat som den hotte amerikaneren din forventer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så ør i hodet av champagne, DonPedro. Samt at den bruser slik i nesen min og det er ikke så lekkert når jeg skal se Cosmopolitansk lekker ut! Det nytter ikke å føre siviliserte samtaler og baksnakke småbarnsmødre og annet pakk når champisen spruter ut av nesen på en!

Bande; jeg er i siget, ikke sant? Neste steg blir vel å komme seg ut i det offentlige liv. Er det noen store tilstelninger snart? Jeg har økende behov for å vise meg frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så ør i hodet av champagne, DonPedro. Samt at den bruser slik i nesen min og det er ikke så lekkert når jeg skal se Cosmopolitansk lekker ut! Det nytter ikke å føre siviliserte samtaler og baksnakke småbarnsmødre og annet pakk når champisen spruter ut av nesen på en!

Du prøver mao å si at du ikke har særlig trening?

Vel, min mor unngikk og amme og jeg har derfor drukket Campagne siden jeg var et spebarn. I barnebursdager hendte det at jeg lo så mye at den kom ut av nesen, og det prikker fælt kan jeg fortelle!

Nå som jeg er blitt dannet og stor, går det utmerket ann å både le og baksnakke uten større problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre fillstendig ny på denne fronten. Det er ikke før i den senere tid at det har gått opp for meg at det hele tiden, dypt i min sjel, har sittet en vakker, veldannet frognerfrue og villet ut.

Nå har jeg rett og slett måttet gi etter for presset om å berike verden med min eminente personlighet og jeg tror nok alle vil få se mer av meg i tiden som kommer. Jeg har allerede fått tilbud om min egen tvserie fra en riksdekkende kanal! :gisp:

MEn som sagt, noen champagnekjenner er jeg ikke. Jeg håper å utdanne meg til en etter hvert. Kanskje du kunne stilt opp som conisseaur, eller hvordan det nå skrives, Don Pedro?

Kunne svippet deg hit i jeten min på et blunk!

Velbetalt, selvsagt, men pris er ikke noe vi rikfolk pleier å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velbetalt, selvsagt, men pris er ikke noe vi rikfolk pleier å diskutere.

Enig. Det mest smålige jeg vet er folk som kjøper ting på salg. En brudekjole blir eks mye styggere hvis den er kjøpt på salg. Et trenet øye ser slikt øyeblikkelig.

Har ikke mere tid nå, butleren står klar med andepate, rusissk kaviar av den fiineste sort og litt gåselever. Etterpå kommer min personlige trener for å se meg svømme i poolen.

Ta-taa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en usvett treningsrunde!

Selv skal jeg ta med meg min lille minigris, Scott, med meg ut på tur i det nydelige solfyllte været.

Tuudeluu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Neeeimeeen, piger. Nå fikk dere mei til å le slik at min Cosmopolitan veltet ut på damaskduken! Og jei har ikke så meget cranberryjuice igjen så det rekker å lage en ny.... :grine:

Hm.... Hva skal vi dannede piger da foreta oss på en slik deilig temperert dag? Blir dere kanskje med til NYC? Jei har også kjøpt mei ny jet, skjønner dere, fullpris må vite. Jei ønsker å spise et måltid indisk på Taj på Manhattan, for derefter ta en liten handlerunde på Saks Fifth Avenue på Broadway. Dessuten bare måååå jei på La Perla på Madison Avenue for et lite linguerie-kjøp. Hvor ønsker dere å gå, småpiger?

(Ups! Adina sett i selskap med Starfish.... :o :wink: )

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en usvett treningsrunde!

Vær du sikker. Svetting er noe ordentlig griseri.

Adina M: Jeg har en avtale med en juveler i Saudi Arabia, så jeg må nok pent takke nei til ditt generøse tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Adina Madeleine

*tørker tårer* Åja! :lyspære: Det hadde jeg glemt! *lykkelig smil* *finner frem Amex-kortet* *tasser ut* og spør: Er det noen som vil bli med til NYC her? Alle utgifter dekket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilser pent på damerne.

Hvordan står det til med oss i aftes da?

Jeg har akkurat hatt min deilige manikyrist på besøk. Han har foretatt litt deilig massasje av mine varme sommerføtter.

Si meg, Adina; du har vel stresslesser som kan legges helt ned i jeten din?

Jeg kan godt bli med om du har, men jeg må få hvile ordentlig må vite.

Jeg skal bare bli ferdig med å intervjuve nannyer først. Herlighet så mye rusk det er ute å går, som tror de er bra nok til å tre til som passer av mine barn!

Nei, her i gården skal ting være på stell!

Men jeg håper og tror at jeg ender opp med en riktig fin en snart, så om du venter litt, Adina darling, blir jeg gjerne med!

DonPedro: kan du ikke se om du finner noen pene halsgropdiamanter hos den juveleren din? Ikke for liten, må hvite! Jeg kunne også trengt sorte perler til et diadem jeg har i tankene. LA meg få vite hvordan det går!

Tata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...