Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2003 #21 Del Skrevet 25. mai 2003 Hello Starfish! Velkommen som dagbok-skriver - LITT AV EN START, gitt! Har ikke sjekka opp dette med sensuren før jeg, så nå er det min tur! Ræva! :oops: Ja,ja! Håper å se mange innlegg fra deg framover! :D Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. mai 2003 #22 Del Skrevet 25. mai 2003 Hei! Det er jeg som har spionert her inne! Skal ikke gjøre det mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. mai 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 25. mai 2003 Halla Kverula. Og her kommer moro på Kverulas bekostning. Kverula ho pula mens ho steikte nån fula. Etter å bli tatt i bagen gjør det godt med mat i magen. Poteten Starfish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. mai 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 25. mai 2003 De der englefaktene kan du legge fra deg, DonPedro. Jeg skal nok få advart Litago og sandemannen. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2003 #25 Del Skrevet 25. mai 2003 Kverula ho pula mens ho steikte nån fula. Etter å bli tatt i bagen gjør det godt med mat i magen. Sensur, sensur - hvor er du når jeg trenger deg mest... Venter I SPENNING på mer fra poteten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. mai 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 25. mai 2003 Sensuren tok seg fri mens jeg skrev det vidunderlige diktet. Man kan pule uten sensur men å pule seg i ræva, da blir det en blankokur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. mai 2003 #27 Del Skrevet 26. mai 2003 Ræva? Uh, det var ikke morsomt engang. Stopp ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 26. mai 2003 Kira, den vesle spira blei så utrolig gira av å få høre om kuk i ræva at ho nesten "dævva" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 26. mai 2003 Over til noe mer seriøst. Ikke det at det over er seriøst altså. Men det er ikke livet heller. Stakkars dem som tar livet sitt seriøst hele tiden. Det er gøy å le, til og med på sin egen bekostning. På andres også, jeg er ikke verre enn at jeg innrømmer det. Men; jentungen min har vært sjuk. I går tisset hun bare en gang. I dag en så langt. Tenker jeg prøver å få en prøve av henne når hun våkner. (sover på dagtid, ikke likt henne.) Ser for meg en tur på BK i kveld. Oh skrekk. Men hva gjør man ikke for sine søte små. Vi skal til Oslo på torsdag, så jeg vil ha alle fit for fight until then. Det skal bli deilig med noen dager borte. Gled dere alle oslobeboere, for jeg har bestilt pent vær til vi kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #30 Del Skrevet 26. mai 2003 Starfish, Starfish, det er h### si det, lyrisk g#### og f### setter spor i l###!! Poesi gjør at vi k### og da blir vi v### i r### og ikke minst p### Sann! *en liten hilsen til dagboknaboen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. mai 2003 #31 Del Skrevet 26. mai 2003 You got to be cruel to be kind. Men usj. Hm. Påkker, altså. Ja. Heh ... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. mai 2003 #32 Del Skrevet 26. mai 2003 Starter jo en ny side HVER gang, jo! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 26. mai 2003 Pokker da, trøfflus. Jeg har problemer med å tyde den. Er du sikker på at du ikke har jukset og selvsensurert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 26. mai 2003 Det er fordi du er så enestående speisiell det, Kiravovsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #35 Del Skrevet 26. mai 2003 Er du sikker på at du ikke har jukset og selvsensurert? Jeg rødmet så mye underveis at jeg både har selvsensurert og jukset, ja... (fankern! Et ikon!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #36 Del Skrevet 26. mai 2003 Feel free to translate anytime altså! I mitt hode blir det ikke så morsomt som det sikkert var i ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. mai 2003 #37 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeij! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #38 Del Skrevet 26. mai 2003 Et temmelig patetisk forsøk på sensur, eller hva, Kira. Jeij? Russisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. mai 2003 #39 Del Skrevet 26. mai 2003 Ja, nesten. Flink, altså. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. mai 2003 Forfatter #40 Del Skrevet 26. mai 2003 Hvor er bikkja da Kira? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå