Gå til innhold

Se alle svar i en tråd?

Gjest matvrak

Anbefalte innlegg

Gjest matvrak

Jeg bare lurer på om det går an å se trådene slik at alle innlegg kommer opp på en gang? Jeg synes det er så travelt å klikke meg inn på alle innlegg jeg vil lese, og masse scrolling opp og ned...

Jeg bruker lo-fi-versjonen på grunn av dette, der får jeg opp hele tråden i en liste. Men der får jeg ikke skrive svar og slike ting uten å hoppe inn på den vanlige versjonen.

Noen som skjønner hva jeg mener?:) Hvordan orker dere å sitte og klikke og scrolle for å lese alle svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flink gjest

Hei,

Det du må gjøre er å trykke på "valg" som vises på høyre side, øverst i innlegget. Der velger du standard under visningsalternativer. Da kommer alle innleggene etter hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest matvrak
Hei,

Det du må gjøre er å trykke på "valg" som vises på høyre side, øverst i innlegget. Der velger du standard under visningsalternativer. Da kommer alle innleggene etter hverandre :)

Oj, se der ja!

Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg bare lurer på om det går an å se trådene slik at alle innlegg kommer opp på en gang? Jeg synes det er så travelt å klikke meg inn på alle innlegg jeg vil lese, og masse scrolling opp og ned...

Jeg bruker lo-fi-versjonen på grunn av dette, der får jeg opp hele tråden i en liste. Men der får jeg ikke skrive svar og slike ting uten å hoppe inn på den vanlige versjonen.

Noen som skjønner hva jeg mener?:) Hvordan orker dere å sitte og klikke og scrolle for å lese alle svar?

tralala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei,

Det du må gjøre er å trykke på "valg" som vises på høyre side, øverst i innlegget. Der velger du standard under visningsalternativer. Da kommer alle innleggene etter hverandre :) hello :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...