Snupzy Skrevet 25. mai 2003 #1 Del Skrevet 25. mai 2003 ja,selv om hun nok ikke er en liten baby no mer da... Nå skal dere høre, var på et ridestevne i dag men min snart 9 måneder gamle datter, hun satt på bakken,også ble hun så nyskjerrig på noen unger bak seg så hun skulle skynde seg å snu seg,men da falt hun fremover istenden,og fallt mot ei palle,så nå har hun fått seg et sår på nesen og en blåveis stakkar lille jenta mi.ble kjemperedd jeg,hun blødde og greier,trodde først at det var øyet,for det var blod rundt det,men det var heldigvis fra såret på nesen :-? hun har vært veldig sutrete i dag da,men det er jo forståelig. når hun gnir seg i øynene så rører hun jo ved såret og da begynner hun å gråte men sånne sår er jo veldig vonde og da... ..... jaja,i morgen er hun nok mye bedre,heldigvis så gikk det tross alt bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. mai 2003 #2 Del Skrevet 25. mai 2003 Uff, så fælt. Jeg får alltid så vondt av barn som slår seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tease Skrevet 25. mai 2003 #3 Del Skrevet 25. mai 2003 Du får gi henne noen ekstra koser nå, da! Sånne små uhell er vel kanskje verre for foreldrene enn barna noen ganger. Skjønner godt hvordan det føles... --Mine barn er alltid fulle av blåmerker, småsår og slikt. Bortsett fra yngstejenta på to måneder da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå