Gå til innhold

fotograf i Fredrikstad

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har erfaring med fotograf i Fredrikstad og kan anbefale noen? i skal kun ha fotograf 1,5 time etter vielsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med fotograf i Fredrikstad, men vi skal selv bruke Ina Kristin Tvete som vi har fått anbefalt av andre...

Skrevet
Jeg har ikke erfaring med fotograf i Fredrikstad, men vi skal selv bruke Ina Kristin Tvete som vi har fått anbefalt av andre...

Ho skal vi bruke også!

Skrevet

Ina-Kristin Tvete :jepp:

Vi tok både bilder av nyfødte lillegutt hos henne og våre nydelige bryllupsbilder!!

Hun er kjempedyktig og hun har ganske moderate priser i forhold til en del andre!

Ta en tur til studioet hennes på Gressvik torg og ta en titt. D kommmer dere ikke til å angre på :jepp:

Hold oss oppdaterte om valget da..spennende.

Gjest Gjest
Skrevet
Ina-Kristin Tvete :jepp:

Vi tok både bilder av nyfødte lillegutt hos henne og våre nydelige bryllupsbilder!!

Hun er kjempedyktig og hun har ganske moderate priser i forhold til en del andre!

Ta en tur til studioet hennes på Gressvik torg og ta en titt. D kommmer dere ikke til å angre på :jepp:

Hold oss oppdaterte om valget da..spennende.

Hun har ferie når vi gifter oss

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Vi skal ha Vibeke Hansen! Ho er kjempeflink, veldig hyggelig og VELDIG rimelig, samtidig som du får masse bilder. Har fortiden ikke studio så ho kommer å tar bilder der du vil. Ho jobber i Noa Noa i gågata, du kan jo gå innom å spørre etter ho der :)

Gjest Gjest
Skrevet
Vi skal ha Vibeke Hansen! Ho er kjempeflink, veldig hyggelig og VELDIG rimelig, samtidig som du får masse bilder. Har fortiden ikke studio så ho kommer å tar bilder der du vil. Ho jobber i Noa Noa i gågata, du kan jo gå innom å spørre etter ho der :)

Det skal jeg gjøre:)

Har bestilt fotografene i fredrikstad fra før, men har ikke hørt om noen som har brukt de. Greit å bli anbefalt noen i stedet.

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Jeg har tatt bilder der i anledning utdrikningslaget til søstra mi. De var hyggelige de altså, men det ble litt surr etterpå syns jeg. Dessuten var fotografen som fotografer flest, veldig masete og litt teit for å få oss til å le, noe som egentlig ofte bare blir litt anstrengt. Vibeke er veldig behagelig på den måten, ho tok bildene i bryllupet til søster og de ble veldig fine. Også har ho tatt bilder av niesa mi, anbefales veldig altså!

Skrevet

Vi hadde også Terje, samme hadde min mor da hun giftet seg igjen. Herlige bilder

Gjest Gjest
Skrevet
Vi hadde også Terje, samme hadde min mor da hun giftet seg igjen. Herlige bilder

Hva betalte dere hos Terje da?

Skrevet

Vi hadde Tommy Ødegaard, masse erfaring, kjempeflink :)

Skrevet
er ikke Terje Jensen veldig dyr?

Kusinen min skal gifte seg i Fredrikstad, og de skal bruke Terje Jensen.. Han var faktisk den billigste av de fotografene de sjekket ut. Halve prisen i fht en del av de!

Jeg brukte han til Konf.bildene mine (i gamle dager) og var veldig fornøyd med han! Anbefales!

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_beate_*
Skrevet

Venninna mi tok brudebildene sine hos Mariann E.Bekkevold ifjor.

Tror firmaet heter Garasjen portrettstudio eller noe....

De var veldig fine, og ho venninna mi var superfornøyd iallefall!

Var lissom ikke bare vanlige bilder, men noe ekstra, og ho var veldig koselig hørte jeg.....:-)

Priser og sånt vet jeg ikke, men du kan jo sjekke!:-)

Skrevet

Vi brukte Terje Jensen for to år siden, og var veldig misfornøyde. Bildene var uklare, flekkete, hudtonene varierte fra gråblek til skarp oransje fra bilde til bilde. Det var snåle vinkler som fikk meg som brud til å se diger ut i forhold til mannen, og han er faktisk ganske mye høyere enn meg...

Når jeg ba han fikse opp i farger, fjerne store flekker fra møkkete linse og sånn var han motvillig, treg og sur. Etter mange timer i hans studio for å påpeke feilen på omtrent hver eneste bilde fikk han det heller ikke til og jeg endte opp med å be om råbildene og ta justeringen selv. Da ble vi i hvertfall ikke oransje og flekkete selv om bildene er i beste fall middels...

Betalte ikke noe da, men det skulle jo bare mangle når man må gjøre størsteparten av jobben selv.

Skrevet

Marie W. i Moss. Tlf 98 00 65 91

Vi har brukt henne ved flere anledninger og mange flere jeg kjenner. Er utrooolig fornøyd med henne, både hennes væremåte og bildene ;)

Ei venninne av meg hadde henne under vielsen og vanlige bilder etterpå og betalte 3500,-

Nå sitter hun med 2 CD fulle av bilder og kan velge og vrake. Fotografen eier rettighetene på brudebildene, mens de som er tatt i kirken er brudeparet sine så de kan gjøre hva de vil med de fra CD'n. Kjempekjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...