Gjest Sigrun Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Den beste barndomsvenninna mi har innrømmet overfor meg at hun har truffet/treffer damer for kos og sex. Mannen vet ikke noe. Dette tenker jeg mye på, synes det blir helt feil liksom. Det er jo snakk om utroskap uansett, om det er med en annen mann eller annen kvinne. Lovet henne selvfølgelig å ikke si noe om dette til andre. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
Leanne Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Du er hennes venninne, selv om du ikke er enig i det hun gjør så er det hennes avgjørelse.. Synes ikke du skal fortelle mannen hennes om dette, da vil han trolig bli mere sint på deg.... Men synes du skal ta en prat med venninnen din og be henne ta denne praten med mannen sin selv. For det er jo utroskap uansett hvilket kjønn det er, og det må da være bedre å komme ut av skapet hvis det er damer hun liker.....
Gjest Mann30 Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Lovet henne selvfølgelig å ikke si noe om dette til andre. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hvis man har lovt å holde kjeft, da gjør man det, ellers opphører vennskapet. Dette er vanlig praksis blant menn. Vet ikke hvordan det er for dere damer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå