Gjest Nøtt i skallet Skrevet 12. juli 2008 #1 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg er en 27 år gammel fyr som har en kjæreste på 22. Jeg lurer på en ting som jenter kan svare på. En dag her hadde vi sex og hun fikk 10 orgasmer. Hva kommer det av og er det bra å kunne gi ei jente så mye på en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #2 Del Skrevet 12. juli 2008 Da gjorde du jobben din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleSunshine Skrevet 12. juli 2008 #3 Del Skrevet 12. juli 2008 Om hun fikk 10 orgasmer på rekke og rad, da kan man lett si at du gjorde jobben din ja.. Det kommer av at noen kvinner har mye lettere å få orgasmer enn andre, noen kan få mange etter hverandre, mens andre blir slitne etter den første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beast Skrevet 12. juli 2008 #4 Del Skrevet 12. juli 2008 Regner med at dama var ganske fornøyd etterpå! ^_^ For min det er det noen ganger slik at det er som om den første orgasmen utløser en hel serie med andre, slik at hvis jeg fortsetter å få stimuli, så kommer den ene etter den andre så lenge jeg orker å holde det gående. Jeg har ingen vitenskapelig forklaring på dette, men kanskje det kommer av at man kommer til et punkt hvor sansene er så stimulert at den minste sensasjon får en til å bikke over. Uansett er det utrolig deilig når det skjer, og du kan være ganske stolt av deg selv og glad på vegne av dama di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå