tineline Skrevet 24. juli 2008 #81 Skrevet 24. juli 2008 Altså - jeg pleier å skreve eller sette meg på huk. Men jeg føler meg generelt renere av å ha rennende vann på meg etterpå (og evt dusjsåpe på lårene) enn bare å tørke det utover med papir, slik at det kommer rester i min rene underbukse.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #82 Skrevet 24. juli 2008 Dette er en av de trådene man bare angrer bittert på at man åpnet, enda man egentlig vet hva man går til når man ser emnet
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #83 Skrevet 24. juli 2008 Ok, jeg kommer antagelig til å angre på at jeg stilte dette spørsmålet......... men hva gjør dere som har badekar?
Sol79 Skrevet 25. juli 2008 #85 Skrevet 25. juli 2008 Denne tråden ga meg et noe annerledes syn på en del folk her...
Gjest Elfrida Skrevet 25. juli 2008 #86 Skrevet 25. juli 2008 Hva er det som er så farlig med dette? Jeg har hatt babybæsj på hendene, men jeg kappet dem ikke av, jeg bare vasket dem. Og gjett hva, de ble rene! Og etterpå har jeg brukt dem til å spise med! Hvorfor er det så ille at det kan ha vært tiss i dusjen/badekaret? Det er jo borte vekk.
Mann 42 Skrevet 25. juli 2008 #87 Skrevet 25. juli 2008 Praktisk talt aldri. Derimot så hender det rett som det er at jeg barberer meg og pusser tenna i dusjen, hvis jeg har dårlig tid. Før hadde jeg leilighet med dusj, men uten kabinett. Det var forheng og altså ganske romslige forhold. Da kunne jeg også ha sex i dusjen. Noe som dessverre ikke går nå lenger.
Cuba Skrevet 25. juli 2008 #88 Skrevet 25. juli 2008 For å si det sånn; syns ikke det er så superekkelt, men ekkelt/unødvendig nok til at jeg syns det er like greit å ta det i doen så langt det går. Men folk får jo gjøre som de vil i dusjen sin.. Og det man ikke vet har man ikke vondt av
Jojo Skrevet 25. juli 2008 #89 Skrevet 25. juli 2008 For meg er det ivhertfall ikke aktuelt å tisse i dusjen. Det har jeg aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre, kan ikke falle meg inn. Synes det er ufyselig! Et par spørsmål: lukter det ikke svakt av urin i dusjen etterpå? Og tisser dere også i dusjen når dere er på besøk/hotell osv, eller foregår det bare hjemme? Skulle si det samme.
Mann 42 Skrevet 25. juli 2008 #90 Skrevet 25. juli 2008 For meg er det ivhertfall ikke aktuelt å tisse i dusjen. Det har jeg aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre, kan ikke falle meg inn. Synes det er ufyselig! Et par spørsmål: lukter det ikke svakt av urin i dusjen etterpå? Og tisser dere også i dusjen når dere er på besøk/hotell osv, eller foregår det bare hjemme? Nei, jeg tror ikke det blir noen urinlukt. Det skylles jo ned med vann og såpe mens du gjør de andre tingene du også gjør i dusjen. Når du dusjer, bruker du sikkert 30-40 liter vann, og det er ikke noe reservoir der urin kan konsentreres opp, bare rør som kontinuerlig gjennomskylles av såpevann. Jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å pisse i dusjen på et hotell, om jeg skulle bli nøden. Dusjkabinettet eller badekaret må jo vaskes mellom hver gjest uansett. Dessuten er ikke urin skittent. Urin er sterilt, og kniper det, så kan man faktisk drikke det. Det kan også brukes til å rense sår. Pisslukt og urenhet er noe som oppstår når urin blir kolonisert av bakterier, siden det er ganske næringsrikt fra et mikrobeperspektiv.
Sol79 Skrevet 25. juli 2008 #91 Skrevet 25. juli 2008 Hva er det som er så farlig med dette? Jeg har hatt babybæsj på hendene, men jeg kappet dem ikke av, jeg bare vasket dem. Og gjett hva, de ble rene! Og etterpå har jeg brukt dem til å spise med! Hvorfor er det så ille at det kan ha vært tiss i dusjen/badekaret? Det er jo borte vekk. Og hvordan mener du at det kan sammenlignes? Gnei du hendene inn med babybæsj med vilje eller var det et uhell da du skifta en bleie? Det er litt forskjell på en baby og voksne griser som bruker dusjen som toalett.
Gjest Elfrida Skrevet 25. juli 2008 #92 Skrevet 25. juli 2008 Og hvordan mener du at det kan sammenlignes?På den måten at begge deler er er ekle ting man helst ikke vil ha i nærheten av seg, men som er borte vekk for lengst.
Gjest Utlogget bruker Skrevet 25. juli 2008 #93 Skrevet 25. juli 2008 Jeg tisser i dusjen både hjemme og borte. Gjør meg ingenting, og jeg bryr meg ikke hva andre måtte eventuelt mene
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #94 Skrevet 25. juli 2008 Denne tråden ga meg et noe annerledes syn på en del folk her... Det er vel ikke så mye som overrasker her om man har vært innom andre hygienerelaterte tråder her inne. Tror aldri jeg har lest "urin er sterilt" så mange ganger noe annet sted
Nabodama Skrevet 25. juli 2008 #95 Skrevet 25. juli 2008 Jeg tisser i dusjen både hjemme og borte. Gjør meg ingenting, og jeg bryr meg ikke hva andre måtte eventuelt mene Synes nå likevel du kan holde tissingen til din egen dusj. Tisser du virkelig i dusjen til folk du er på besøk hos???
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #96 Skrevet 26. juli 2008 Til dere som synes at pissing i dusjen er så ekkelt: Dere vasker vel av dere svette i dusjen, gjør dere ikke? Svette er også avfallsstoff fra kroppen, bare ikke så rent som urin.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #97 Skrevet 26. juli 2008 Jeg tisser i dusjen både hjemme og borte. Gjør meg ingenting, og jeg bryr meg ikke hva andre måtte eventuelt mene Og derfor er du "Utlogget bruker"...? Lite hyggelig av deg å tisse i andres dusj.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #98 Skrevet 26. juli 2008 Til dere som synes at pissing i dusjen er så ekkelt: Dere vasker vel av dere svette i dusjen, gjør dere ikke? Svette er også avfallsstoff fra kroppen, bare ikke så rent som urin. Det har litt med normene i samfunnet å gjøre, og hva som anses som delikat og ikke. Hvis man får valget mellom å håndhilse på en svett person, og at vedkommende urinerer litt i hånda di, så vil de fleste antagelig velge det første. Selv om jeg ikke skal si det 100% sikkert etter å ha lest denne tråden Er forsåvidt skeptisk til å håndhilse på noen i det hele tatt, etter å ha lest litt i tråder om håndvask her tidligere :gjeiper:
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 28. juli 2008 #99 Skrevet 28. juli 2008 Ja, jeg tisser mens jeg dusjer. Ikke alltid selvfølgelig, men må jeg så må jeg. Uavhengig om jeg er hjemme, på hotell eller hos andre. I really dont care
camilla* Skrevet 28. juli 2008 #100 Skrevet 28. juli 2008 nei, jeg går alltid på do først. Og da trenger jeg kke tisse når jeg dusjer. Barna går ut av dusjen, om de må tisse når de dusjer. Så inn i dusjen igjen. Kaldt ja..men sånn er det her. Måtte spørre mannen om han noen gang tisset i dusjen. Han trodde det hadde rablet for meg - sidne jeg kunne finne på et slikt spørsmål Nei, det gjorde han aldri. Det var noe av det mest grisete han hadde hørt om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå