Lady Fantasy Skrevet 22. juli 2008 #61 Skrevet 22. juli 2008 Kanskje fordi det er et avfallstoff som kroppen vil kvitte seg med,samt at urin kanskje ikke lukter så godt dersom det ikke blir skyldt godt nok bort! Urin lukter ikke godt, ei heller i en dusj dersom urinen kun er skyldt ned med rennende vann! Joda, det er sterilt nok....men.... Javel, da får du gjøre som denne fyren Det er jo som du sier STERILT!!!!! SKÅL :gjeiper: Jeg har lest om noen buddhistiske munker som drikker urin... De tisser ut en skvett først, dette fordi det som regel er bakterier ytterst i urinrøret som da følger ut med urinen. Så drikker de mellomladningen, men ikke den siste skvetten. Urin har jo blitt brukt til å sterilisere operasjonsutstyr i et knipetak. Jeg kan ikke se for meg at fersk urin skal lukte så veldig? Morgentiss lukter nok mer, den har jo rukket å samle seg opp i kroppen og er mer konsentrert. Men de fleste går vel rett på do om morgenen og hopper ikke rett i dusjen. Eller, hva vet vel jeg, folk kan ha mange rare vaner. Men med shampoo, såpe og slikt som blir skylt ned sammen med tiss og vann så kan jeg ikke se for meg at det lukter så mye.
Silmarill Skrevet 22. juli 2008 #62 Skrevet 22. juli 2008 Men de fleste går vel rett på do om morgenen og hopper ikke rett i dusjen. Tja,jo det trodde jeg også-men kanskje etter denne tråden så kan det virke som at mange går rett fra senga og rett inn i dusjen og gjør sin morgenvask sammen med sin morgenurinering Ha,ha, nei, sikkert ikke så ille da men....men....
Lady Fantasy Skrevet 22. juli 2008 #63 Skrevet 22. juli 2008 Tja,jo det trodde jeg også-men kanskje etter denne tråden så kan det virke som at mange går rett fra senga og rett inn i dusjen og gjør sin morgenvask sammen med sin morgenurinering Ha,ha, nei, sikkert ikke så ille da men....men.... Åja, du snakker av erfaring? (neida ikke frekt ment. )
Silmarill Skrevet 22. juli 2008 #64 Skrevet 22. juli 2008 Åja, du snakker av erfaring? (neida ikke frekt ment. ) Joda,halveis erfaring - bare at jeg går på tissern først (på toaletten altså) for så å dusje etterpå
Cuba Skrevet 22. juli 2008 #65 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har aldri kommet i noen situasjon der jeg står i dusjen og merker at jeg må så mye på do at jeg ikke klarer å holde meg. På morgenen f.eks, er alltid det første jeg gjør å gå på do. Mulig det er sterilt osv, men får i allefall ikke en følelse av at jeg hadde vært så utrolig renslig om jeg skulle begynt å tisse i dusjen. Og kan ikke si jeg hadde brent så veldig for å dusje i dusjen til noen jeg visste hadde denne vanen.
Silmarill Skrevet 22. juli 2008 #66 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg har aldri kommet i noen situasjon der jeg står i dusjen og merker at jeg må så mye på do at jeg ikke klarer å holde meg. På morgenen f.eks, er alltid det første jeg gjør å gå på do. Mulig det er sterilt osv, men får i allefall ikke en følelse av at jeg hadde vært så utrolig renslig om jeg skulle begynt å tisse i dusjen. Og kan ikke si jeg hadde brent så veldig for å dusje i dusjen til noen jeg visste hadde denne vanen. Fulstendig ENIG!!!! Er dette virkelig vanlig å gjøre-må spørre samboer og sønnen min om dem gjør det! Da blir det i tilfelle slutt på det etter at...nei, de gjør ikke det!!!?! Ææææææsj! Det er da ingen som gjør det? Endret 22. juli 2008 av Prosit
Gjest Elfrida Skrevet 22. juli 2008 #67 Skrevet 22. juli 2008 Urin lukter ikke godt, ei heller i en dusj dersom urinen kun er skyldt ned med rennende vann!Hva lukter det på doen din egentlig? Siden du vet at urin stinker hvis du bare skyller med rennende vann (og såpe, og shampo, balsam, litt ansiktsvask, trampende føtter)... Jeg ser ikke helt problemet med å tisse i dusjen egentlig. Selv går jeg alltid på do før jeg dusjer om morgenen, så det er ikke en problemstilling for meg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor det er verre å tisse i dusjen, der det blir skylt ned med masse varmt vann og såpe, enn å tisse i do der det kun er en skvett kaldt vann som fjerner det.
Cuba Skrevet 22. juli 2008 #68 Skrevet 22. juli 2008 Hva lukter det på doen din egentlig? Siden du vet at urin stinker hvis du bare skyller med rennende vann (og såpe, og shampo, balsam, litt ansiktsvask, trampende føtter)... Jeg ser ikke helt problemet med å tisse i dusjen egentlig. Selv går jeg alltid på do før jeg dusjer om morgenen, så det er ikke en problemstilling for meg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor det er verre å tisse i dusjen, der det blir skylt ned med masse varmt vann og såpe, enn å tisse i do der det kun er en skvett kaldt vann som fjerner det. Det er vel ikke det at det lukter så veldig om man skyller ned og alt det der, men blir liksom litt ekkelt uansett. Jeg ville ikke stått i do å dusjet for å si det sånn, selv om det var blitt skylt ned. Er bare at jeg vil føle meg ordentlig ren når jeg går ut av dusjen og det vet jeg ikke om jeg hadde gjort om jeg nettopp hadde tisset der inne. Skulle jeg hvertfall spylt av føttene ordentlig først.
Gjest Elfrida Skrevet 22. juli 2008 #69 Skrevet 22. juli 2008 Så det er tanken på at det har vært tiss der som gjør det ekkelt? Det er ideen om at det aldri har vært tiss i dusjen som gjør at du føler at du blir ren av å dusje?
Cuba Skrevet 22. juli 2008 #70 Skrevet 22. juli 2008 Så det er tanken på at det har vært tiss der som gjør det ekkelt? Det er ideen om at det aldri har vært tiss i dusjen som gjør at du føler at du blir ren av å dusje? At det aldri har blitt tisset i dusjen er vel å ta litt hardt i.. Tenker vel heller på den dusjeturen hvor jeg faktisk gjør det. Når jeg tenker etter hadde det vel egnetlig ikke vært noen krise - hadde bare vasket meg ekstra godt. Greia er vel bare at jeg ikke helt ser poenget. Om jeg f.eks skal ta en graviditetstest og tisser i en kopp (plastkopp :gjeiper: ), så heller jeg det i do etterpå, ikke i kjøkkenvasken. Det blir bare unødvendig for meg å gjøre det, når det er like lett å helle det i toalettet. Urin og avføring hører hjemme i toalettet, uansett lukt eller bakterieflora..
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #71 Skrevet 22. juli 2008 Hva lukter det på doen din egentlig? Siden du vet at urin stinker hvis du bare skyller med rennende vann (og såpe, og shampo, balsam, litt ansiktsvask, trampende føtter)... Har du stikki nesa de inn på en herredo der det er urinal du eller-ikke skyld på at du er jente! Det lukter piss!
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #72 Skrevet 22. juli 2008 Genialt! Dette har jeg lurt på siden en jeg en gang i tiden datet kom med påstanden at "alle tisser i dusjen" Fikk ganske noia da sambo nylig innrømte at han tisser i vasken når jeg ikke er hjemme. Dvs vasken vi vasker opp i (bestikk, tallerken og boller). Syns dette er mye verre... For noen sjarmklumper! Etter å ha lest denne tråden tror jeg aldri det blir overnattingsbesøk hos noen lenge nok til at det blir behov for dusj... langt mindre overnattingsgjester her i huset :gjeiper:
Branna Skrevet 22. juli 2008 #73 Skrevet 22. juli 2008 Jeg tisser ikke i dusjen, nei, og synes det virker helt utrolig ekkelt. Dessuten, hva har man doen for? Dusjen er for å dusje i. Det burde være opplagt.
Gjest Naria Skrevet 22. juli 2008 #74 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har aldri kommet i noen situasjon der jeg står i dusjen og merker at jeg må så mye på do at jeg ikke klarer å holde meg. Nei, det er ikke det at jeg ikke klarer å holde meg. Men jeg liker ikke å gå på do det første jeg gjør rett etter at jeg har dusjet. Da forsvinner noe av renhetsfølelsen med en gang. Det er klart jeg kan gå ut av dusjen, tisse, for så å gå inn i dusjen igjen, men det er så latterlig kaldt. Derfor tisser jeg heller i dusjen, de få gangene det skjer at jeg må tisse mens jeg dusjer.
Trampe Skrevet 22. juli 2008 #75 Skrevet 22. juli 2008 Jeg tisser alltid før jeg dusjer. Men jeg har faktisk tissa i dusjen, ganske ufrivillig dog. Jeg hadde en grusom urinveisinfeksjon og måtte tisse hele tida... og da jeg var i dusjen måtte jeg såklart tisse. Har man uvi så kommer det med en gang, altså. På tur ut av dusjen med såpe og shampo overalt slei jeg og tryna på badegulvet, og det var innmari vondt... og hvor tror dere jeg tissa da liksom? Det er en smule verre på badegulvet, mens man ligger, enn i dusjen. Dagen etter var uvien like ille, jeg måtte tisse mens jeg dusja, og tenkte "faen heller". Satte meg på huk over avløpet og skylte etterpå. Ingen døde av det.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #76 Skrevet 22. juli 2008 Det hender nok at jeg tisser i dusjen, f.eks. når jeg vasker meg etter sex, da setter jeg meg gjerne på huk i dujen, og da tisser jeg en skvett også. Er det ekkelt? Det visste jeg ikke=)
skanky Skrevet 22. juli 2008 #77 Skrevet 22. juli 2008 Jeg er veldig overrasket over at det virker som en normal ting som flere folk gjør, det visste jeg virkelig ikke! Har for vane å gå på do før jeg dusjer, men om jeg likevel hadde blitt tissetrengt når jeg sto i dusjen så hadde det aldri falt meg inn å bare la det sildre nedover låret mens jeg sto der. Mistenker de svinene jeg deler bad med for å gjøre det, det oser av og til urin der inne. Trodde det var fordi de ikke er så forferdelig flinke til å trekke i snora eller treffe dassen (de er som sagt SVIN), men her i morges fant jeg ut at det henger urinlukt igjen nederst på kanten av dusjforhenget. UGH! Hører jo gjennom veggen at de harker opp slim og snyter seg i dusjen, og hvis det faktisk er så jævla normalt å pisse der så gjør de vel det og da.. faens.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #78 Skrevet 22. juli 2008 Klart jeg tisser i dusjen hvis jeg må. Urin er jo ikke verre enn den svetten og møkka man vasker av seg? Ser ikke helt problemet. Nettopp!
Gjest Pisser Skrevet 23. juli 2008 #79 Skrevet 23. juli 2008 Trolig mange her som hadde blitt sjokkert over hva som har foregått over en vanlig utslagsvask som fantes på de fleste kjøkken tidligere. I dag er disse i stor grad borte. Vokste opp med at det var vanlig å mige i utslagsvasken - både den med nedsenket kant i front og den uten. Men å ikke skylle ned var fy.
Sol79 Skrevet 24. juli 2008 #80 Skrevet 24. juli 2008 Nei, det er ikke det at jeg ikke klarer å holde meg. Men jeg liker ikke å gå på do det første jeg gjør rett etter at jeg har dusjet. Da forsvinner noe av renhetsfølelsen med en gang. Det er klart jeg kan gå ut av dusjen, tisse, for så å gå inn i dusjen igjen, men det er så latterlig kaldt. Derfor tisser jeg heller i dusjen, de få gangene det skjer at jeg må tisse mens jeg dusjer. Men renhetsfølelsen er tilstedeværende når tisset renner nedover låra dine? Sært.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå