Gå til innhold

pissing i dusjen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg tisser i dusjen - og er ikke redd for å innrømme det :)

Samme her :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å tisse i dusjen. Om jeg må tisse gjør jeg det før jeg dusjer - det er da ikke lengre biten til klosettet. Dessuten ville jeg synes at det var ekkelt om jeg visste at andre brukte dusjen min til slikt, så da vil jeg ikke påføre samme ufyselighet på andre heller. Å tisse i dusjen er ikke like ekkelt som å kline buser oppunder bordkanten, men ikke så veldig langt ifra.

Skrevet
Kunne ikke falle meg inn å tisse i dusjen. Om jeg må tisse gjør jeg det før jeg dusjer - det er da ikke lengre biten til klosettet. Dessuten ville jeg synes at det var ekkelt om jeg visste at andre brukte dusjen min til slikt, så da vil jeg ikke påføre samme ufyselighet på andre heller. Å tisse i dusjen er ikke like ekkelt som å kline buser oppunder bordkanten, men ikke så veldig langt ifra.

Jo, det er veldig langt unna.Busen oppunder bordkanten blir værende der. Hvis man tisser i dusjen renner det jo ned i sluket.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet
Jo, det er veldig langt unna.Busen oppunder bordkanten blir værende der. Hvis man tisser i dusjen renner det jo ned i sluket.

Hilsen

Kan så være, men om jeg vet at f.eks. gammeltanta mi nettopp har pissa i dusjen min, kan jeg love deg at den skal skrubbes ren før jeg bruker den.

Gjest Gjest
Skrevet

Tisse i dusjen? Æsj, ekkelt!

Legge en kabel derimot. :)

Skrevet
Jeg har ikke tisset i dusjen siden jeg var barn, men kjæresten min gjør det. Han "må" med en gang han får vann på kroppen. Derfor bader han ikke i basseng;) Men hvis vi en sjelden gang dusjer sammen så ansrenger han seg for å holde seg eller gjør det unna før jeg kommer inn... Jeg synes det er litt rart, ja, men ikke fryktelig ekkelt. Urin er jo sterilt så det er jo ikke noe farlig..

Kjæresten din høres ut som en årntli sjarmklump.

Aldri om jeg hadde dusja med typen om jeg måtte stå og vente til han hadde tissa ferdig. Så utrolig ekkelt.

Gjest Gjest
Skrevet

ja, det gjør jeg. Har gjort det siden jeg var barn tror jeg - aldri tenkt på at det er noe ekkelt i det. Urin er sterilt og så renner det jo bare rett ned i sluket, det lukter ikke urin i dusjen min nei.

Men jeg gjør det aldri andre steder enn hjemme da.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei vettu hva !

Jeg har aldri sett på dusjen eller badekaret som et potensielt toalett, går alltid på toalettet før om jeg merker antydninger.

Tenker liksom ikke pytt pytt, det får stå sin prøve om jeg " lekker litt"...

Dere som urinerer i dusjen , gjør dere det bevisst?

Skrevet
Nei vettu hva !

Jeg har aldri sett på dusjen eller badekaret som et potensielt toalett, går alltid på toalettet før om jeg merker antydninger.

Tenker liksom ikke pytt pytt, det får stå sin prøve om jeg " lekker litt"...

Dere som urinerer i dusjen , gjør dere det bevisst?

Ja.

Jeg ville aldri gjort det hos andre derimot.

Hilsen

Skrevet

jeg er kvinne og tisser ikke i dusjen.

men jeg gjorde det noen ganger som liten. flere faktisk. da tissa jeg i havet også.

ellers foretrekker jeg toalettet.

Gjest Anonym_ja
Skrevet

Hoff. Har både tisset, bæsjet og spydd i dusjen jeg... Men det var pga spiseforstyrrelser og måtte gjøre det inni dusjen med bråk fra vannstrålen der, doen så plopper det jo, og blir en matt lyd i dusjen...

har sluttet for lenge siden...

Skrevet

Genialt!

Dette har jeg lurt på siden en jeg en gang i tiden datet kom med påstanden at "alle tisser i dusjen"

Har ikke visst hvor jeg skulle spørre om det før nå, ikke et emne man tar opp rundt middagsbordet akkurat :roll:

Jeg har aldri tissa i dusjen, kunne ikke falt meg inn engang! Går på do før jeg går i dusjen!

Skrevet

Nei, gjør ikke det. Vet at jeg hadde syns det hadde vært ekkelt om andre gjorde det. Og det er jo en grunn til at det finnes dass.

Gjest Peepelort
Skrevet

Klart jeg pisser i dusjen, men ikke så kona merker det. Har nemlig ventilasjon (avtrekk) over dusjen så lukta sprer seg ikke ut av badedøra.

Bra tråd - fint at vi får greie på at det ikke er unaturlig.

Mange nok her som er pripne riktignok, men blås i det.

De som mener dette er ekkelt eller uhygienisk, dere er vel de samme som mener det er uhygienisk med et såpestykke fremfor flytende gugge?

Ja, for møkka på et såpestykke setter seg jo selvfølgelig fast i handa di om du må bruke et 'brukt' såpestykke...?

Og du bruker vel gummihansker når du vasker deg nedentil?

Nei, piss i dusjen så mye du orker, men nr 2 kan du drite i.

Skrevet

For en tråd :ler:

Nei, jeg har aldri tenkt over det eller.. Bruker toalettet hver gang før jeg dusjer.

Gjest Gjest
Skrevet

Tisse i dusjen? Ikke for meg nei.

Her er det bare bæsj and go! (rimer på en reklame)

Skrevet

Ja, hender jeg tisser i dusjen. Men følger da veldig nøye med (på hvor tisset forsvinner), og vasker dusjen nøye i etterkant. Litt mer praktisk å tisse i do rett og slett...

Fikk ganske noia da sambo nylig innrømte at han tisser i vasken når jeg ikke er hjemme. Dvs vasken vi vasker opp i (bestikk, tallerken og boller). Syns dette er mye verre...

Skrevet (endret)

Nei,jeg tisser ikke i dusjen!Nå har jeg riktignok do i samme rom der dusjen er, men hadde jeg ikke hatt det ville jeg ha tisset på do før jeg gikk i dusjen uansett!

Tisser da kke i dusjen! :sprettoy:

Til dere som gjør det: Vasker dere grundig etter dere,eller lar dere det "stå til" med vannstrålen som skylling?

Endret av Prosit
Skrevet

Nei... Men jeg forstår ikke hvorfor så mange synes det er så fælt. Tiss er jo sterilt, dessuten blir det skylt bort av dusjvannet.

Skrevet (endret)
Nei... Men jeg forstår ikke hvorfor så mange synes det er så fælt. Tiss er jo sterilt, dessuten blir det skylt bort av dusjvannet.

Kanskje fordi det er et avfallstoff som kroppen vil kvitte seg med,samt at urin kanskje ikke lukter så godt dersom det ikke blir skyldt godt nok bort!

Urin lukter ikke godt, ei heller i en dusj dersom urinen kun er skyldt ned med rennende vann! Joda, det er sterilt nok....men....

Javel, da får du gjøre som denne fyren ;) Det er jo som du sier STERILT!!!!!

SKÅL

:gjeiper:

Endret av Prosit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...