Gjest Naria Skrevet 15. juli 2008 #21 Skrevet 15. juli 2008 Hvis jeg plutselig må tisse mens jeg dusjer, gjør jeg det ja.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #22 Skrevet 15. juli 2008 Nei det gjør jeg ikke. Men jeg har ferska typen i å gjøre det et par ganger, fordi det stinka så jævelig piss på badet etterpå, at han kunne ikke nekte. Det gjør han ikke mer Tenker dere ikke på at det kan lukte? Tanken på å stå og tisse meg selv nedover leggen frister ikke akkurat. Doen er jo på bade uansett, ellers er det ikke noe problem å holde seg den tida en dusj tar.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #23 Skrevet 15. juli 2008 Jeg ser ikke helt problemet med å tisse i dusjen. Det renner jo ned i sluket uansett. Hilsen The Kitten :banantroll: Ja, det renner ned i sluket. Og blir liggende der. Så blir det varmet opp av gulvvarmen, og begynner å stinke. Urin lukter når det blir stående, og varmen gjør det ennå verre. Står det lenge nok blir det amoniakk. Hadde en gang en kjæreste som gjorde det. Det var en av de små ting som gjorde at jeg mistet interessen for å si det sånn. Dusjen er for å dusje i. Doen er for å tisse i.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 15. juli 2008 #24 Skrevet 15. juli 2008 Skal ærlig innrømme at jeg gjør dette av og til Aldri merket noe til lukt.
The Kitten Skrevet 15. juli 2008 #25 Skrevet 15. juli 2008 Ja, det renner ned i sluket. Og blir liggende der. Så blir det varmet opp av gulvvarmen, og begynner å stinke. Urin lukter når det blir stående, og varmen gjør det ennå verre. Står det lenge nok blir det amoniakk. Hadde en gang en kjæreste som gjorde det. Det var en av de små ting som gjorde at jeg mistet interessen for å si det sånn. Dusjen er for å dusje i. Doen er for å tisse i. Det blir jo ikke liggende der. Hilsen The Kitten :banantroll:
Gjest Oxford Skrevet 16. juli 2008 #26 Skrevet 16. juli 2008 Niks, jeg tisser ikke i dusjen og har heller aldri gjort det.
tineline Skrevet 16. juli 2008 #27 Skrevet 16. juli 2008 Moralen er dermed at alle dusjtissere bør sjekke kompatibilitet med eventuelle varmekabler. Jeg tisser i dusjen stadig vekk, men sørger for å gjøre det på begynnelsen av dusjen, slik at såpelukt og store mengder vann sørger for at lukten og tisset blir borte.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #28 Skrevet 16. juli 2008 Moralen er dermed at alle dusjtissere bør sjekke kompatibilitet med eventuelle varmekabler. Jeg tisser i dusjen stadig vekk, men sørger for å gjøre det på begynnelsen av dusjen, slik at såpelukt og store mengder vann sørger for at lukten og tisset blir borte. Hvorfor i all verden går du ikke på do først, om du alt må tisse...? Hvorfor må det tisses i dusjen?
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2008 #29 Skrevet 16. juli 2008 Man lærer så utrolig mye man egentlig ikke vil vite om folk her på KG. Blir i hvert fall sjeleglad for at vi ikke har plass til overnattingsgjester her i huset, så vi slipper å låne bort dusjen
tineline Skrevet 17. juli 2008 #30 Skrevet 17. juli 2008 Hvorfor i all verden går du ikke på do først, om du alt må tisse...? Hvorfor må det tisses i dusjen? Mye mer miljøvennlig å tisse i dusjen! Jeg sparer på vann og dopapir. Ja, det er faktisk det jeg tenker. Og så slipper jeg å bruke tid på det. Jeg får dessuten vasket meg godt etter tissingen. Å tisse rett etter at man har dusjet syns jeg nesten er mer ekkelt, da er jeg jo ren! Hvorfor er tissing i dusjen så ekkelt? Jeg syns det er mye eklere å harke slim i dusjen som visse gjør, eller pusse nesa der. Tiss er helt rent, det er først i kontakt med luft at det begynner å stinke. Og det kommer jo ikke så mye luft til når man gjør det i dusjen. Tisselukta blir helt borte når man bruker dusjsåpe etterpå. Man bør skjønt bare tisse i sin egen dusj, av hensyn til andre.
Alvelin Skrevet 17. juli 2008 #31 Skrevet 17. juli 2008 Joda, av og til tisser jeg i dusjen...men sørger for å skylle godt etterpå og å bruke dusjsåpe. Kan ikke forstå at det blir mer lukt av dette enn av å tisse i vannklosettet? Dersom man har såre føtter, eksem, fotsopp eller liknende så er lurt å tisse i dusjen fordi urin kan kurere plagene.
Gjest Ninni Skrevet 17. juli 2008 #32 Skrevet 17. juli 2008 Nei det gjør jeg ikke. Men jeg har ferska typen i å gjøre det et par ganger, fordi det stinka så jævelig piss på badet etterpå, at han kunne ikke nekte. Det gjør han ikke mer Tenker dere ikke på at det kan lukte? Tanken på å stå og tisse meg selv nedover leggen frister ikke akkurat. Doen er jo på bade uansett, ellers er det ikke noe problem å holde seg den tida en dusj tar. Ikke det at jeg tisser i dusjen, men hos oss og flere jeg kjenner så er ikke det tilfelle altså. Veldig mange større, eldre blokkleiligheter har separat toalett og baderom.
Gjest Glør Skrevet 17. juli 2008 #33 Skrevet 17. juli 2008 Ikke det at jeg tisser i dusjen, men hos oss og flere jeg kjenner så er ikke det tilfelle altså. Veldig mange større, eldre blokkleiligheter har separat toalett og baderom. Sant nok, ett sted vi bodde hadde vi toalettet helt ute på gangen, men dusj inne i leiligheten, så da tisset vi heller i dusjen om natta, enn å kle på oss og gå ut i en iskald og trekkfull gang. Sørger man for å skylle godt lukter det ikke, og da ser jeg ikke problemet.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 17. juli 2008 #34 Skrevet 17. juli 2008 Klart jeg tisser i dusjen hvis jeg må. Urin er jo ikke verre enn den svetten og møkka man vasker av seg? Når kjæresten min og jeg dusjer sammen, tisser vi gjerne på hverandre før vi såper hverandre inn. Ser ikke helt problemet.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #35 Skrevet 17. juli 2008 Jeg skal aldri, aldri låne bort dusjen til noen :gråte:
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2008 #36 Skrevet 17. juli 2008 Ikke det at jeg tisser i dusjen, men hos oss og flere jeg kjenner så er ikke det tilfelle altså. Veldig mange større, eldre blokkleiligheter har separat toalett og baderom. Tanken på å stå og tisse meg selv nedover leggen frister ikke akkurat. Doen er jo på bade uansett, ellers er det ikke noe problem å holde seg den tida en dusj tar. Var kanskje en grunn til at jeg føyde til det siste de? Jeg har også bodd i leilighet med separat do, uten at det ga meg trang til å tisse i dusjen. Folk får gjøre som de vil for min del, så lenge de ikke stinker ned mitt bad, jeg skjønner bare ikke HVORFOR
Gjest Lamia Lenis Skrevet 17. juli 2008 #37 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er overrasket over hvor mange som sier de gjør det. Det hadde aldri falt meg inn å tisse i dusjen! Doen står jo rett ved siden av! Går alltid på do før jeg dusjer.
Klematis Skrevet 17. juli 2008 #38 Skrevet 17. juli 2008 Normalt tisser jeg før jeg går i dusjen. Men om jeg plutselig må mens jeg dusjer, enten fordi jeg ikke kjente jeg måtte før jeg gikk i dusjen eller doen var opptatt (ja, både jeg og samboer tisser når den andre er tilstede) så hender det at jeg tisser i dusjen. Men prøver å holde meg til samboer har forlatt badet For det lukter litt, spesielt på morgenen. Går vekk i løpet av dusjen da.
Kick Skrevet 17. juli 2008 #39 Skrevet 17. juli 2008 Jeg tisset i dusjen da jeg ventet på at rørleggere skulle komme på besøk og reparere doen.
Malama Skrevet 17. juli 2008 #40 Skrevet 17. juli 2008 Jeg går på do før jeg går i dusjen, helt uten å tenke over hvorfor, men muligens det kommer av å slippe å få "trangen" i dusjen? (For øyeblikket er jeg dog meget godt i stand til å måtte på do både før og etter dusjen, og en gang til etter frokost, og selvsagt som det første jeg gjør når jeg kommer på jobb også... men det er en annen sak, fortsatt benytter jeg dusjen bare til dusj)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå