Gå til innhold

pissing i dusjen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er du mann eller kvinne og pisser du i dusjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor mange tror du innrømmer det?

Gjest Gjest
Skrevet
Og hvor mange tror du innrømmer det?

Ikke mange. Jeg hadde ikke inrømmet det. Jeg har ikke for vane å gjøre det heller, men gjorde det i dag for å se hvordan det er. Har ikke gjort det siden jeg var barn.

Jeg er gutt.

Fint vi har gjestefunksjonen her i hvertfall.

Skrevet
Er du mann eller kvinne og pisser du i dusjen?

Jeg er kvinne, og ja jeg tisser i dusjen.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Gjest
Skrevet

Burde kanskje hatt en tråd om hvor mye rart folk gjør i dusjen :fnise:

Jeg tisser ikke i dusjen, klarer utmerket å bevege meg den 1 1/2 metern bort til do om behovet melder seg under dusjen. Venter jo helst til jeg er ferdig daa, ikke missforstå meg på den.

Men...jeg vasket akvariet mitt i dusjen...kan jeg nevne det som en raritet? Skit og alger på gulvet...må nok vaske det nå.

Skrevet (endret)
Burde kanskje hatt en tråd om hvor mye rart folk gjør i dusjen :fnise:

Jeg tisser ikke i dusjen, klarer utmerket å bevege meg den 1 1/2 metern bort til do om behovet melder seg under dusjen. Venter jo helst til jeg er ferdig daa, ikke missforstå meg på den.

Men...jeg vasket akvariet mitt i dusjen...kan jeg nevne det som en raritet? Skit og alger på gulvet...må nok vaske det nå.

Jeg ser ikke helt problemet med å tisse i dusjen. Det renner jo ned i sluket uansett.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Endret av The Kitten
Gjest Gjest_Transmogrifier_*
Skrevet

Jeg har drukket urinen min. Det gjorde jeg etter at jeg lærte at den er steril. Smakte lunkent og ikke spesielt godt.

Skrevet
Jeg har drukket urinen min. Det gjorde jeg etter at jeg lærte at den er steril. Smakte lunkent og ikke spesielt godt.

Urin er også effektivt på eksemer, og i gode gamle dager brukte man det til å rense sår i mangel på andre ting. Det er også blitt drukket, særlig under krigen da man mangled annen væske.

Drikker sin egen urin

Selv velger jeg å stå over, og holder meg til den "vanlige" medisinen.

Ja, det hender jeg tisser i dusjen.

Skrevet

Gjorde det ikke før kjæresten min fortalte at han gjorde det.. Måtte selvføgelig teste det ut. Nå må jeg automatisk tisse hver gang jeg skal dusje.. :fnise:

Gjest Grafica
Skrevet

:fnise: dette tror jeg er en av de festligste trådene jeg har ramlet over!

Jeg pleide å gjøre det før, når vi hadde dusjkabinett... I den dusjen vi har nå står vi rett ned på gulvet, og sluket er akkurat under kanten på dusjveggen, så det renner litt vann utover gulvet. Udelikat! Så nå holder jeg meg heller :fnise:

Skrevet

Hehe, ja, dette var et artig emne!

Jo, det hender jeg tisser i dusjen. Men det er bare hvis jeg absolutt må. Men kan jo si at jeg nesten alltid går på do etter at jeg har dusjet da! Hehe :ler:

Skrevet

For meg er det ivhertfall ikke aktuelt å tisse i dusjen. Det har jeg aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre, kan ikke falle meg inn.

Synes det er ufyselig!

Et par spørsmål: lukter det ikke svakt av urin i dusjen etterpå? Og tisser dere også i dusjen når dere er på besøk/hotell osv, eller foregår det bare hjemme?

Skrevet

Jeg tisser i dusjen - og er ikke redd for å innrømme det :)

Skrevet

Har aldri falt meg inn før jeg leste et eller annet sted at det var vanlig, så da måtte jeg teste det ut. Syntes det var udelikat, så det ble med den gangen. Tisse kan jeg gjøre på do.

Gjest Gjest
Skrevet
Et par spørsmål: lukter det ikke svakt av urin i dusjen etterpå? Og tisser dere også i dusjen når dere er på besøk/hotell osv, eller foregår det bare hjemme?

På hotell pleier jeg å gni det litt ekstra inn i veggene som en presang til neste gjest.

Gjest Gjest
Skrevet

Tiss...bæsj...promp...hehe...hihi...hoho.Morsomt!!!!Mere underholdning av denne sorten for den verdensvante men akk så blaserte nordmann/kvinne.

Bare la det komme dere lobotomerte, tomme skall av noen skapninger!

What a waste of space!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke tisset i dusjen siden jeg var barn, men kjæresten min gjør det. Han "må" med en gang han får vann på kroppen. Derfor bader han ikke i basseng;) Men hvis vi en sjelden gang dusjer sammen så ansrenger han seg for å holde seg eller gjør det unna før jeg kommer inn... Jeg synes det er litt rart, ja, men ikke fryktelig ekkelt. Urin er jo sterilt så det er jo ikke noe farlig..

Skrevet

Det hender at jeg gjør det ja....må innrømme det......

Skrevet

Nei, det gjer eg ikkje! Synst det er kjempeekkelt. :(

Skrevet

Nei, og jeg håper virkelig ingen andre i huset gjør det heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...