Lise_ Skrevet 12. juli 2008 #1 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvordan får jeg farge på skriften og hvordan får jeg forskjellige skriftstr? Meget takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 12. juli 2008 test test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli 2008 næh får jeg det til nå?? STILIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) gøy var det og unnskyld meg, men nå koser jeg meg. stolt som et fly Endret 12. juli 2008 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 12. juli 2008 HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. juli 2008 #6 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hvordan gjør du det? Hilsen The Kitten :banantroll: Endret 13. juli 2008 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvordan gjør du det? Hilsen The Kitten :banantroll: Ja da skal jeg prøve å forklare man skriver noe, og så trykker man foran eller bak setningen og drar pilen (slik at det blir blått) og så trykker man oppe på de tingene man måtte ønske, over ruten vi skriver i. Håper du forsto det litt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå