Gå til innhold

Skal i bryllup - usikker på bekledning

Gjest Intetanende

Anbefalte innlegg

Gjest Intetanende

Skal i sommerbryllup, og har planer om å gå i en svart (men sommerlig!) kjole. Hva kan jeg gjøre for å få kjolen til å fremstå som enda mer sommerlig? Tilbehør osv, noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Skal i sommerbryllup, og har planer om å gå i en svart (men sommerlig!) kjole. Hva kan jeg gjøre for å få kjolen til å fremstå som enda mer sommerlig? Tilbehør osv, noen tips?

Hvitt, tynt flagrende skjerf og hvite smykker (hvite stener, perler etc) ? Samt hvit veske og f.eks sølv sko (for å ikke ta den helt ut med kun hvitt tilbehør)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes forslagene om å kombinere med hvitt hørtes veldig kjedelig ut.

På h&m selger de sånne søte små rosarøde blomster man kan ha i håret, kjempefine, så kan du evt krølle håret og ha disse i, blir kjempesommerlig i seg selv det.

Ellers kan du kjøpe et sjal i en sommerlig farge, jeg brukte lysegrønn til min svarte kjole i bryllup (det høres sikkert ikke så fint ut, men fargen passet ypperlig)

Også hadde jeg svarte sko og en brosje som var sølv og grønn. Hadde ingenting i håret mitt da, men tror du hadde vært veldig somemrlig om du kjøpte sånne blomster for å ha i håret. Det er jo så fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...