Gjest Tex Skrevet 25. mai 2003 #1 Del Skrevet 25. mai 2003 Kan man legge tarotkort for noen uten at de er i samme rom? Har sett på NRK 2 at et kvinnemenneske legger kort for folk som sender inn sms. Derfor spør jeg... Kan noen her inne legge tarotkort for meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 25. mai 2003 #2 Del Skrevet 25. mai 2003 Klart det: - Du kommer til å få 7 barn, hvor av ca 1 vil delta i GP og få 0 poeng. - 23.10.2018 kommer du til å bli rammet av en lumsk type fotsopp. - I 2008 vil du investere i et kjæledyr, vissnok en gnu. - Mannen din kommer til å være utro med Kristin Halvorsen. 3 ganger. Værsj'go'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 25. mai 2003 #3 Del Skrevet 25. mai 2003 Retz: Gidder du spå meg også????????? Please? Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. mai 2003 #4 Del Skrevet 25. mai 2003 Me too, Retz, me too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. mai 2003 #5 Del Skrevet 25. mai 2003 *lersåjeggriner* Jeg vil også bli spådd, Retz!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 25. mai 2003 #6 Del Skrevet 25. mai 2003 Å i svarte helvete! :o Her gjelder det å skygge banen før jeg blir stigmatisert som alternativguru. :ghulp: *Pofff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 25. mai 2003 #7 Del Skrevet 25. mai 2003 Må le litt da, men jeg tror på spåing jeg da.. Selv om det virker litt latterlig fremstilt på den måten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. mai 2003 #8 Del Skrevet 25. mai 2003 Ditt feige, loppebefengte krek. Se å kom deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2003 #9 Del Skrevet 25. mai 2003 Det stemte jo på en prikk med det han kineseren på Jernbanetorget sa!!! Da vet jeg jo at det stemmer..... Nei, seriøst....... Er det mulig å spå uten at man er i samme rom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #10 Del Skrevet 25. mai 2003 synd du skulle bare få slike useriøse svar. Mange som driver med tarot på hobbybasis. Anbefaler om du finner noen at du oppretter en hotmailadr, å går inn på msn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 25. mai 2003 #11 Del Skrevet 25. mai 2003 Ja dere som er seriøse her, kom på banen da. Jeg er også intressert . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. mai 2003 #12 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg kunne også tenkt meg å bli spådd, synes det høres spennende ut. Har også hørt at det går an uten å være i samme rom. IKKE av Retz, jeg har allerede en giraff, en lumsk type herpes ( fikk av mannen etter at han hadde vært utro med Vår Staude ) samt tre barn ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå