Rosa prosa Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har hørt mye bra om dette merket, og vurderer å kjøpe produkter i denne serien nesten gang jeg skal ha rens og krem til ansiktet. Det jeg trenger er konkrete forslag til produkter. Jeg er 23 år gammel, og kunne tenke meg noe for å forebygge aldring (vet de har en serie spesielt med tanke på dette). Jeg har ganske tørr hud som trenger mye fukt. Forslag til rens, lotion og krem?
Kamelia83 Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har hørt mye bra om dette merket, og vurderer å kjøpe produkter i denne serien nesten gang jeg skal ha rens og krem til ansiktet. Det jeg trenger er konkrete forslag til produkter. Jeg er 23 år gammel, og kunne tenke meg noe for å forebygge aldring (vet de har en serie spesielt med tanke på dette). Jeg har ganske tørr hud som trenger mye fukt. Forslag til rens, lotion og krem? Jeg har også tørr hud, er 25 år. Bruker Sensai Silk serien. Som rens bruker jeg cleansing lotion og milky soap. Så Softening lotion moist og emulsion light. Blir fort litt mye med moist i emulsion også.
Gjest Bloom Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Kan også anbelfale Sensai 10 seconds, ett serum. Det er kjempe deilig
Kamelia83 Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Kan også anbelfale Sensai 10 seconds, ett serum. Det er kjempe deilig Og silk peeling powder :O) Også kjempedeilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå