Gå til innhold

Vaseline

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som vet om vaseline funker som glidemiddel? Både når det gjelder vanlig samleie og anal? Eller er det noen som har noen andre råd om hva som funker som glidemiddel og evt. hvor en får kjøpt det?

Gjest StockDama
Skrevet

Glidemiddel funker fint som glidemiddel, selges på apoteket.

Skrevet
Er det noen som vet om vaseline funker som glidemiddel? Både når det gjelder vanlig samleie og anal? Eller er det noen som har noen andre råd om hva som funker som glidemiddel og evt. hvor en får kjøpt det?

Det finnes atskillig bedre glidemiddel å bruke, som tar mer hensyn til kroppens mer følsomme deler. Alle sex-butikker selger glidemiddel.

Med vaselin er det særdeles viktig å huske på at man ikke skal bruke det sammen med kondomer -- vaselin får nemlig kondomer til å gå i oppløsning.

Skrevet
vaselin får nemlig kondomer til å gå i oppløsning.

Det har jeg hørt mangeganger, så jeg testa det ut, å jeg fikke ikke kondomen til å smelte/sprekke/gå i oppløsning.

Gjest Gjest
Skrevet
Det har jeg hørt mangeganger, så jeg testa det ut, å jeg fikke ikke kondomen til å smelte/sprekke/gå i oppløsning.

Det er ikke snakk om at det garantert skjer, men sannsynligheten for det øker betraktelig.

Det er i det hele tatt mye dumt man kan gjøre uten at det ender i katastrofe, men anbefalelsesverdig er det ikke.

Skrevet
Glidemiddel funker fint som glidemiddel, selges på apoteket.

Haha, var akkurat det jeg og tenkte å svare!

Har brukt vaselin til analsex en gang glidemiddel ikke var innen rekkevidde, det fungerte fint det faktisk. Greit å være kreativ når man må, men forstår ikke hvorfor du skal ha tips til andre ting du kan gå ut og kjøpe som funker som glidemiddel når det faktisk finnes noe som heter glidemiddel?! Det er jo laget for det formålet, og er nok det beste å bruke :)

Det koster ikke mye, og er jo en helt vanlig ting å kjøpe (i tilfelle du synes det er flaut eller spesielt). Må innrømme at jeg kanskje rødmet litt selv den gangen jeg måtte løpe ned på 7eleven midt på natta og be om en tube klick, men på apoteket (eller i en sexbutikk) må det jo være det minst pinlige man kan kjøpe! Evt kan du bestille det på nettet, tror til og med de har det på hm og ellos sine nettsteder og sånt i tilfelle du ikke vil ha en pakke fra kondomeriet i posten ellerno.

Skrevet

Det sier at man ikke skal bruke noe der nede som man ikke ville tatt i munnen. Da har du jo mye å velge mellom.

Skrevet (endret)
Det sier at man ikke skal bruke noe der nede som man ikke ville tatt i munnen. Da har du jo mye å velge mellom.

Syltetøy!

Endret av Yme
Skrevet

Syltetøy!

Smelta sjokolade!

Skrevet (endret)

Motorolje. Er det bra nok til kjerra, er det bra nok til kjerringa!

Endret av K.A.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...