Akk Skrevet 10. april 2002 #1 Skrevet 10. april 2002 Hei, jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med dette spørsmålet... Jeg trodde at når en hadde vært ansatt i over 2 mnd så fikk en lønn for bevegelige hellidager. Jeg har vært ansatt i et vikarbyrå i litt over 4 mnd og fikk ikke lønn for påskedagene. Er det noen som vet reglene for dette slik at jeg har "noe å slå i bordet med" når jeg snakker med byrået? (Itilfellet jeg har rett på lønn for de dagene)
Yatzy Skrevet 10. april 2002 #2 Skrevet 10. april 2002 Dette er helt sikkert bestemt i tariffavtalen for din arbeidsplass. Jeg ville undersøkt hva som gjelder ved å se i tariffavtalen.
Tusenfryd Skrevet 10. april 2002 #3 Skrevet 10. april 2002 Hos vikarbyråer er det litt andre regler som gjelder. Der jeg var, fikk jeg etter 6 mnd. sammenhendende arbeid. Det står i vikarhåndboken din hva som gjelder for det byrået du er tilknyttet. Og husk - andre regler gjelder for vikarbyråer som sagt. Men du skal opplyses om dette når du begynner der.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå