Rosa prosa Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Noen som vet om Elixia har studentpris på medlemsskap? Finner ikke noe på nettsiden.
Irmiel Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Elixia www.elixia.no Medlemskap: 399-465 kr./mnd. (12 måneders bindingstid), 495-550 kr./mnd. (utenbindingstid) Innmeldingsavgift/adm.avgift: 1000 kr. Studentrabatt: Nei Klippekort: Nei Drop in: 150 kr. Treningsformer: Gruppetrening -bodypump, aerobic, ryggtrening, gravid/ny mor-trening,spinning. Individuell trening -apparater/ kondisjon Gratis prøvetime? Nei Åpn.tider: Åpent hver dag.Åpn.tidene varierer fra senter til senter. Gå inn påwww.elixia.no eller ring hovedkontoret på tlf.23276970. Kilde: http://oslopuls.no/fritid/article417582.ece
Gjest Gjest_lille_* Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Elixia www.elixia.no Medlemskap: 399-465 kr./mnd. (12 måneders bindingstid), 495-550 kr./mnd. (utenbindingstid) Innmeldingsavgift/adm.avgift: 1000 kr. Studentrabatt: Nei Klippekort: Nei Drop in: 150 kr. Treningsformer: Gruppetrening -bodypump, aerobic, ryggtrening, gravid/ny mor-trening,spinning. Individuell trening -apparater/ kondisjon Gratis prøvetime? Nei Åpn.tider: Åpent hver dag.Åpn.tidene varierer fra senter til senter. Gå inn påwww.elixia.no eller ring hovedkontoret på tlf.23276970. Kilde: http://oslopuls.no/fritid/article417582.ece den statistikken der er desverre for gammel. jeg er medlem på elixia, og med bindingstid for å trene på alle sentrene i oslo koster det ca 550-600 i mnd..
Irmiel Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 den statistikken der er desverre for gammel. jeg er medlem på elixia, og med bindingstid for å trene på alle sentrene i oslo koster det ca 550-600 i mnd.. Det kan godt være. Jeg bare tok et raskt googlesøk og det var dette som kom opp, hehe Men uansett så er nok det lureste å ringe og spørre, eller evnt. droppe innom og spørre.
LadyInRed Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Jeg får 10% studentrabatt. hva betaler du da pr mnd?
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Er det mulig å bare melde seg inn for en mnd?
Gjest Gl@mB@be Skrevet 16. juli 2008 #9 Skrevet 16. juli 2008 Ja det tror jeg, men da er prisen høyere enn om du binder deg til x antall mnd.
Gjest pinkypie Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 jeg trener på elixia.... forskjelligepriser egentli... jeg betaler midre fordi jeg jobber gjennom trondheim komune... hvis noen av dere jobber for komunen eller jobben deres er gjennom komunen får dere det billigere,, akkurat nå får du 2 personlig trener timer gratis... motivator... tester ( bmi, fettprosent, kondis tester osv...) alt er gratis... første månded er gratis... de har basseng... og får egen treningsplan som passer dere pluss et kosholdsplan... det er mange avtaler dere kan gjøre med elixia... jeg har 2 måners prøvetid med alt dette inkludert pluss at jeg kan trekke meg hvis jeg vill ette 14 dager og få pengene tilbake.... hvis du blir da medlem med bindingstid og det viser seg at du har blitt syk eller noe kan du få en legeattest som frigjør deg. eller du kan fryse bindingstiden i en måned uten å betale noe... de har mange tilbud... på fossegrenda i trondheim har elixia masse gruppetimer, apparat. basseng, basstue, spa og mye mer bra... sjekk det ut. de er uten tvil det beste trenings studioet... ta en prøve time. for ja de har det også... eller dra på omvisning. de har gratis barnepass også... og tilbud for barn fra 4 og oppover til og bli med på aktiviteter... sjekk det ut!!!!!
Gjest Gl@mB@be Skrevet 17. juli 2008 #11 Skrevet 17. juli 2008 jeg trener på elixia.... forskjelligepriser egentli... jeg betaler midre fordi jeg jobber gjennom trondheim komune... hvis noen av dere jobber for komunen eller jobben deres er gjennom komunen får dere det billigere,, akkurat nå får du 2 personlig trener timer gratis... motivator... tester ( bmi, fettprosent, kondis tester osv...) alt er gratis... første månded er gratis... de har basseng... og får egen treningsplan som passer dere pluss et kosholdsplan... det er mange avtaler dere kan gjøre med elixia... jeg har 2 måners prøvetid med alt dette inkludert pluss at jeg kan trekke meg hvis jeg vill ette 14 dager og få pengene tilbake.... hvis du blir da medlem med bindingstid og det viser seg at du har blitt syk eller noe kan du få en legeattest som frigjør deg. eller du kan fryse bindingstiden i en måned uten å betale noe... de har mange tilbud... på fossegrenda i trondheim har elixia masse gruppetimer, apparat. basseng, basstue, spa og mye mer bra... sjekk det ut. de er uten tvil det beste trenings studioet... ta en prøve time. for ja de har det også... eller dra på omvisning. de har gratis barnepass også... og tilbud for barn fra 4 og oppover til og bli med på aktiviteter... sjekk det ut!!!!! Tipper du er ansatt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå