Gjest Uerfaren Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Jeg lurer på om det alltid er vanlig å komme omtrent samtidig når dere har sex? Har ikke så veldig mye erfaring fra dette, men vet at jeg kommer utrolig fort. (av og til litt vanskelig å "holde igjen" og...) Er redd gutter skal synes dette er litt dumt.... Er det vanlig å gi han oralsex uten at han kommer....fortsette på andre måter tenker jeg....? Hvor lenge er det vanlig å bruke kondom når man har sex med en man dater....før man evt blir kjærester mener jeg... Jeg går på pillen, men vil helst bruke kondom i begynnelsen pga sykdommer osv. Men når slutter man evt med det?
Beast Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Noen ganger kommer jeg samtidig som typen , andre ganger kommer jeg før, og noen ganger etter. Det varierer. Det er nok få gutter som ville hatt noe imot at du kommer før dem. For alt du vet, så kan det jo hende at du får to orgasmer før han kommer! Det er mange som gir fyren oralsex for eventuelt samleie. Og det er heller ikke uvanlig at han returnerer "tjenesten". Jeg synes det er fornuftig av deg å bruke kondomer i begynnelsen, selv om du går på pilla. Jeg synes det er lurt at begge parter går til en sjekk og får bekreftet fra legen/gynekologen at alt er i orden der nede før man slutter å bruke kondom.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Vi kommer stort sett samtidig, eller så kommer ikke jeg Gir ofte oralsex først, grei måte å komme i gang på Slutter aldri på kondomer før alt er klarert med tanke på smitte, og det er greit nok å gå ned en god del i sikkerheten med tanke på graviditet. Kjører i praksis alltid dobbelt opp med prevensjon frem til det er "greit" at jeg blir gravid, selv om det ikke nødvendigvis er helt og fullt greit heller.
K.A. Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Er redd gutter skal synes dette er litt dumt.... Tvert imot! Det at jenta kommer fort er bare kjempegøy! Medmindre det betyr at "nå må du slutte", men det gjør det vel ikke? Jo lettere ei jente har for å komme, jo bedre. Er det vanlig å gi han oralsex uten at han kommer....fortsette på andre måter tenker jeg....? Slett ikke uvanlig. Jeg forstår det dithen at du vegrer deg for at han skal komme i munnen din, og det er greit. Ingen skal tvinge deg til noe du absolutt ikke vil, og jeg tror nok det er de færreste gutter som ville blitt sure for noe slikt. Hvor lenge er det vanlig å bruke kondom når man har sex med en man dater....før man evt blir kjærester mener jeg... Jeg går på pillen, men vil helst bruke kondom i begynnelsen pga sykdommer osv. Men når slutter man evt med det? Når dere har testet dere for kjønnssykdommer. En annen forutsetning er at dere begge er monogame, men det er vel ganske åpenbart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå