Gå til innhold

Sykemeldt "partyløve"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er sykemeldt fra jobben min, og har vært det i snart et halvt år. Er sykemeldt pga. ting som har skjedd i livet den siste tiden, tror legen har begrunnet det med at jeg føler meg deprimert... er også gravid i 7.mnd. Jeg tror med hånden på hjertet at jeg ikke hadde taklet jobben min akkurat nå, jeg har mer enn nok med med selv. Men jeg føler at ting er lettere de dagene jeg kommer meg ut blandt folk, går på kino med venner, ut og spiser osv. Føler ikke at jeg kan stenge meg inne pga at jeg er sykemeldt fra jobben. Jeg har vært åpen for sjefen min, og mine kollega, så folk har full forståelse for at jeg har en vanskelig tid og mange ringer for å høre hvordan jeg har det. MEN så er jeg invitert på en slags sommerfest med jobben og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre! Er det dumt å møte opp på fest når jeg er sykemeldt? Jeg har sagt at jeg kommer, men jeg er litt i tvil om jeg skal treke meg. Er veldig redd at folk skal tenke "den som kan komme på fest, kan også jobbe". Bør jeg holde meg hjemme? Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig må du gå..... :blunke:

Ikke la sykemeldinga di hindre deg i å leve!

Alle trenger og komme seg litt ut.

Ha en koselig kveld. :blunke:

Barbie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

På jobben min inviteres altid langtidssykemeldte når det er eks juleluns. Dette for at de ikke skal tro vi har glemt dem, og at jobben skal være et ok sted man ønsker å komme tilbake til. De hører jo til som alle oss andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du budre gå! Det blir sikkert hyggelig både for deg og kollegaene dine at du kommer. Hvis du er redd for å gi et dårlig inntrykk, kan du jo heller ta det litt med ro, ikke vær den som drikker og "herjer" mest. Kos deg på festen, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ja du er jo gravid i 7. måned, så da bør du jo ihvertfall ikke være den som drikker mest, teite meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

På vår jobb inviterer vi også de sykemeldte på sosiale arrangement.

Det blir sett på som bare positivt at de er så pass på bena at de klarer å komme !

Det er alltid hyggelig å møte de som er sykemeldt, man savner dem jo i det daglige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...