LOTR Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 hei utslettet mitt har enda ikke gått vekk. det har blitt mye bedre, men det er enda ikke helt borte. jeg var på helsekost og kjøpte en krem som skulle hjelpe mot utslett og har påført den en gang, men føler egentlig at utslettet bare har blitt verre. har dere noen tips til hva jeg kan gjøre? hvor lang tid tok det før utslettet gikk bort for dere? har dere hatt noen problemer med huden i ettertid? er litt fortvilet.. tusen takk for svar!
Myrte Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Gikk vel noen uker, er ganske bra nå. Men får litt nupper igjen inni mellom, men er ikke sikker på om det har med dr.Hauschka å gjøre.... Bruker a - krem fra apoteket for tiden, er lei av og lete og er litt redd for å bli rødspraglete igjen... Håper du blir helt fin igjen snart!!
LOTR Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2008 tusen takk for svar! hvor lenge er det siden du fikk reaksjonen? =) jeg er også veldig redd for hvilke produkter jeg skal bruke. jeg tenkte meg en tur til legen på tirsdag.
Myrte Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Husker ikke helt, kanskje tre måneder ? Går litt i surr her... Kunne tenkt meg en tur til hudpleie , men finnes ikke noe sånt her. Håpe legen har et godt råd til deg. Er litt skeptisk til kortisonen legene er så "gla" i da men... Lykke til!
LOTR Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2008 jeg fikk kortison. men det ser heller ut til å ha blitt verre etter at jeg nå har smørt det med det to ganger. hvorfor er du skeptisk til kortison?
LOTR Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2008 det ser ut som kortisonen hjelper, håper det går bort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå