Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei utslettet mitt har enda ikke gått vekk. det har blitt mye bedre, men det er enda ikke helt borte. jeg var på helsekost og kjøpte en krem som skulle hjelpe mot utslett og har påført den en gang, men føler egentlig at utslettet bare har blitt verre. har dere noen tips til hva jeg kan gjøre? hvor lang tid tok det før utslettet gikk bort for dere? har dere hatt noen problemer med huden i ettertid? er litt fortvilet..

tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk vel noen uker, er ganske bra nå.

Men får litt nupper igjen inni mellom, men er ikke sikker på om det har med dr.Hauschka å gjøre....

Bruker a - krem fra apoteket for tiden, er lei av og lete og er litt redd for å bli rødspraglete igjen...

Håper du blir helt fin igjen snart!!

Skrevet

tusen takk for svar! hvor lenge er det siden du fikk reaksjonen? =) jeg er også veldig redd for hvilke produkter jeg skal bruke. jeg tenkte meg en tur til legen på tirsdag.

Skrevet

Husker ikke helt, kanskje tre måneder ? Går litt i surr her...

Kunne tenkt meg en tur til hudpleie , men finnes ikke noe sånt her.

Håpe legen har et godt råd til deg. Er litt skeptisk til kortisonen legene er så "gla" i da men...

Lykke til!

Skrevet

jeg fikk kortison. men det ser heller ut til å ha blitt verre etter at jeg nå har smørt det med det to ganger. hvorfor er du skeptisk til kortison?

Skrevet

det ser ut som kortisonen hjelper, håper det går bort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...