Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #1 Del Skrevet 25. mai 2003 RRK90 heter den, hva er det som skiller modellene, hvem anbefaler dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Skrevet 25. mai 2003 #2 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg har ingen ide om hvilken model det er. Er det mixer, blender eller....?Jeg har en mixer som heter Ultra Power, leter litt i en brosjyre og finner at den har kode 5KSM90. Uansett er jeg kjempefornøyd med mixeren min, og anbefaler den gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Skrevet 25. mai 2003 #3 Del Skrevet 25. mai 2003 Dette kom visst to ganger...så viktig var det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #4 Del Skrevet 26. mai 2003 Er vel greit å skrive det ja.. Det er en kjøkkenmaskin (sånn som Nigella har). Men ser på bildet at den ikke har visper etc. i stål, noen av dem ser ut til å være i plastikk. Er det det som skiller den fra den fra andre modeller fra KitchenAid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Skrevet 26. mai 2003 #5 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg mener å huske at Nigella sin er lik min, de ser ihvertfall like ut. To av vispene mine er hvite, men alle tre er likevel i stål. Tror dette er den vanligste modellen med ca 4.2 liters bolle og 300W motor. Den holder mer enn nok til mitt bruk, men bollen er litt mindre enn Kenwood sin så det er viktig å se på behovet ditt. Vet dessverre ikke så mye om andre modeller siden det stort sett er min modell jeg ser rundt omkring i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå