Gjest Plutselig Singel igjen etter 12 Skrevet 12. juli 2008 #1 Del Skrevet 12. juli 2008 har blitt singel igjen etter mange mange år i forhold. Nå som jeg begynner å komme "tilbake på markedet" finner jeg at menn på min egen alder er utrolig kjedelige. som regel har de også barn , noe jeg ikke har og ikke er så opptatt av. de som ikke har det er enten veldig mye eldre, eller de er på min alder og har aldri hatt dame ... virker som de som er "ledig" på min egen alder er helt håpløse- kommuniserer bedre med de som er endel yngre enn meg. har møtt endel menn som er opptil 10 år yngre og syns de er utrolig mye morsommere å være sammen med. Men er jeg helt på jordet ?. kaster jeg bort masse energi på å være sammen med menn som er så mye yngre? hva syns dere. burde jeg begynne å ta til fornuft å forsøke menn på egen alder? det ligger litt i meg at kvinner skal liksom ikke drive å leke med yngre menn.... de fleste anslår imidlertid alderen min til å være mye lavere enn det den er så det er ikke påfallende merkbart om du ikke vet om det. er jeg helt på jordet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #2 Del Skrevet 12. juli 2008 Det ligger i hvert fall ikke i noen av kompisene mine at det er galt å leke med eldre kvinner i alle fall. Går faktisk an å gjøre mer enn å leke, også, men det er ikke så mange yngre menn med selvtillit som aktivt går etter eldre damer. Da må du kanskje gjøre mer aktive ting selv også. Dessuten var jeg da jeg var under 25 veldig barnslig, og svært mange av vennene mine også. Er du sikker på at du vil ha barnslige gutter og ikke skikkelige menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 12. juli 2008 #3 Del Skrevet 12. juli 2008 Flere og flere kvinner har fått øynene opp for yngre menn. Ikke noe i veien med det. På tide, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå