Gjest bente85 Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Går det an å ha begge disse versjonene installert på pc-en samtidig, og få brukt begge versjonene som nettlesere? Det har seg sånn at jeg har fått problemer med Nettby etter at jeg installerte mozilla firefox 3.0. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å installere 2.0 og slette 3.0 for å se om problemene ble rettet på, og det ble det.
pittie Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 tviler på det funker.. er jo like greit å bare bruke 2.0? jeg gjør det:P
Gjest bente85 Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Ja, det er jo det. Siden den funker med Nettby, og ikke den andre tydeligvis. Men syns jo den nye er litt fin å.
Gjest Nedfallsgjest Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Ja, det er jo det. Siden den funker med Nettby, og ikke den andre tydeligvis. Men syns jo den nye er litt fin å. Akkurat hva er problemet med nettby i FF3.0 ?
Gjest bente85 Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 (endret) Jeg fikk ikke lastet opp bilder på mine filer pga at siden var helt rotete. Og hvis jeg hadde musepekeren over miniatyrbilder av folk som har profil der, så kom det reklame over. Ganske irriterende. Endret 12. juli 2008 av bente85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå