Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt det? nettbutikk? Finnes det andre rense tabletter for innvendig rensing av huden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hejsan!

Zink är bra för kroppen och skyndar på hudcellernas förmåga till upptag av syre vilket i sin tur genererar friskare vävnad och tidigare nybildning av bl akollagen.

Men deproblemet med zink är att man inte kan överstiga 10-12 enhetr per dag. Rent teoretiskt är därför chansen liten att man skulle kunna "bota" en pågående akne.

Idag finns även dels de receptbelagda men med vissa biverkningar, men även kan man ta mycket höga doser av vitaminet B5.

Istället för att skriva en lång artikel om detta här. Kan du gå in på min blogg och leta upp ämnet. Nu har jag blivit tillsagd att inte namnge min blogg, så du får gå in i min profil. Där har du min bloggadress. Står ganska utförligt om just Vitamin B5.

Även enorma mängder av C-vitamin, då ihop med Zink är bra för huden, men botar säkerligen inte aknen.

Då det gäller B5, måste du hela tiden fylla på förrådet så jämna doser under dagen är ett måste. Första månaderna är det ca 35 tabl man tar per dag.

MVH

Jean

Skrevet (endret)

Ja zink er veldig bra:) Jeg får sår i ansiktet pga av hormoner. Og det jeg gjør om natten er å ta på zinksalve på sårene og kvisene, og neste dag er kvisene borte og sårene grodd. Etter 3 dager var sårene helt borte. Men hvis du skal bruke salve som meg, må du ta noe aver det da, så jeg bruker hudteip:P

Zinktabletter som du nevner kan også hjelpe sikkert:)

Endret av Rexina
Skrevet

Snakker vi her vanlig zinksalve, som man smører på babyrumper?? Jeg bruker det på bikinilinja etter barbering, og det funker som bare det mot røde småsår. Så jeg tviler ikke på at det kan hjelpe i ansiktet også!

Skrevet

ja det er vel sånn man bruker i rumpa.. Vi har den på jobben:P

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til sinktabletter og sånn som hjelper??????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...