Gjest Sniken (uinlogget) Skrevet 15. juli 2008 #21 Skrevet 15. juli 2008 Det er ikke alltid så dumt å tenke på det praktiske, det gjorde ikke jeg da jeg gikk truseløs i relativt kort kjole med planer om sex i det fri. Endte opp med at det sildret nedover låret på vei hjem, men det var egentlig bare en morsom situasjon som vi ler av den dag i dag Oi, oi, oi nå ble jeg låt her gitt og fikk lyst på ett nummer utendørs. Tenke seg til å få pule og tømme seg i dama og så få se at sæden bare renner nedover lårene hennes på vei hjem. Dæven, noe så opphissende!
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 15. juli 2008 #22 Skrevet 15. juli 2008 La han komme på magen din, lårene eller andre steder.. det er bare å gni det inn og ta seg en dusj når dere kommer hjem igjen. Ehh, du tar ikke trikken eller bussen hjem etterpå da eller? Må jo lukte ganske så kraftig sæd og gammel morro av en da.....
Gjest glamourgirl Skrevet 15. juli 2008 #23 Skrevet 15. juli 2008 Ehh, du tar ikke trikken eller bussen hjem etterpå da eller? Må jo lukte ganske så kraftig sæd og gammel morro av en da..... Og? Gjør det egentlig noe? Hvem plager det...
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 15. juli 2008 #24 Skrevet 15. juli 2008 Og? Gjør det egentlig noe? Hvem plager det... Det ville ha plaget meg, jeg liker ikke å lukte vondt (greit med lukt av kroppsveske like etter sex'en ja), og jeg tror definitivt ikke at andre på bussen syns lukta er så behagelig heller.....
Gjest glamourgirl Skrevet 15. juli 2008 #25 Skrevet 15. juli 2008 Jeg mener ikke å ha gått rundt sånn lenge, men det hadde altså ikke plaget meg, spontaniteten hadde veiet opp...
absinthia Skrevet 15. juli 2008 #26 Skrevet 15. juli 2008 Ehh, du tar ikke trikken eller bussen hjem etterpå da eller? Må jo lukte ganske så kraftig sæd og gammel morro av en da..... Jeg bor ikke på et sted med trikk eller så mange lokale busser, som oftest hadde det vært enklere å løpe ned til havet å ta seg en dukkert i stedet for å vente 4 timer på bussen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå