Gå til innhold

Spontan sex

Anbefalte innlegg

Gjest Kremt
Skrevet

Jeg vil gjerne være litt mer spontan med partneren min, kanskje overraske han med å "hoppe på" utendørs.. Men jeg har egentlig aldri hatt sex noen ukonvensjonelle steder før, og da lurer jeg altså på hva man gjør med sæden hans.. Vi er monogame, så kondom bruker vi aldri, men hva gjør jeg når han kommer inni meg et sted ute? Det renner jo ut.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La ham komme et annet sted enn inne i deg. Så enkelt er det! :)

Gjest lillagubban
Skrevet

Ha med en pakke lommetørkler ;) Og sørg for å være i nærheten av et toalett. Uansett dør man ikke av litt sæd i trusa :ler:

Gjest Kremt
Skrevet

Et annet sted? Altså, jeg er ikke helt for den "tømme i munnen"-greia.. jeg er ikke en vask.. :P Dessuten føles det så antiklimaks at han tømmer seg i en busk, liksom.

Det pleier ikke å være "litt" sæd i trusa, da.. det er nok til at jeg vanligvis må gå på do etterpå, så tror ikke det er aktuelt å gå hjem med det rennende nedover beina..

Skrevet (endret)

Vet du ikke at man kan komme andre steder enn i munnen og vagina? Har dere nettopp funnet hverandre?

La han komme på magen din, lårene eller andre steder.. det er bare å gni det inn og ta seg en dusj når dere kommer hjem igjen.

De jeg har vært til sengs med har bare syntes at slike ting gjorde det hele mer sexy.

Endret av absinthia
Gjest Kremt
Skrevet
Vet du ikke at man kan komme andre steder enn i munnen og vagina? Har dere nettopp funnet hverandre?

Jo, han kan vel komme hvor han vil, men jeg skjønner ikke hvor du mener at han skal komme som er så bra? Nei, ikke nettopp akkurat..

Skrevet

Har dere virkelig ikke hatt spontan sex før...?

Jeg heller til å øve godt på forhånd, før man har spontan sex langt unna badet, dersom dette er litt vanskelig. En annen løsning er å bare sette i gang, så ser du hvordan det går.

Iblant er ikke sex så veldig delikat, men det kan være fint og minneverdig for det! :)

Gjest Kremt
Skrevet

Eeeh, man kan vel ha spontan sex uten at det er utendørs, vel? Og det har vi jo, bare ikke ute.. :P

Skrevet
Eeeh, man kan vel ha spontan sex uten at det er utendørs, vel? Og det har vi jo, bare ikke ute.. :P

He-he, du får bare lure ham 10 meter lenger fra døra, hver gang dere øver. :fnise:

Gjest StockDama
Skrevet (endret)

Dere kan jo bruke kondom bare for den random sted sex'en ? Tar ikke livet av dere ;) pluss du slipper søl. Smører man det utover kroppen lukter det sæd av en til man kommer seg hjem.

-skriveleifer x_x

Endret av StockDama
Gjest Naria
Skrevet

Pleier å ha et par kondomer i veska for slike tilfeller. ;)

Skrevet

Jeg tar med meg litt papir i lomma jeg, om jeg har misstanke om at noe kan skje :D

Gjest Kremt
Skrevet

Han ble ganske overrasket, ja.. :sjenert: Og sæden var ikke noe problem! :ler:

Skrevet

Bra jobbet! :5:

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Det er ikke alltid så dumt å tenke på det praktiske, det gjorde ikke jeg da jeg gikk truseløs i relativt kort kjole med planer om sex i det fri. Endte opp med at det sildret nedover låret på vei hjem, men det var egentlig bare en morsom situasjon som vi ler av den dag i dag :)

Gjest Gjest
Skrevet
Han ble ganske overrasket, ja.. :sjenert: Og sæden var ikke noe problem! :ler:

Hvordan ble det løst? :sjenert:

Skrevet

Nå hadde jeg tenkt å foreslå at dere kunne gjøre det i nærheten av et vann, så kunne dere svømt dere rene etterpå.

Men så hadde det jo løst seg allerede;)

ååååå, nå fikk jeg lyst til å ha sex...

Gjest glamourgirl
Skrevet

Noterer meg at det er fryktelig mye jeg ikke har tenkt igjennom, gitt... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...