Gjest Septima Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Da er det ikke lenge til vi skal pynte bordene Har tenkt å ha lys og blomsteroppsats på annethvert bord. Altså lys-blomster-lys-blomster. Vi skal ha kubbelys på fat, og ser for meg at det blir litt "nakent" på de bordene som har lys. Hvit duk, hvite servietter, hvitt lys...Så kunne tenkt oss å ha noe pynt rundt lysene, perler eller lignende. Noen som vet hvor vi kan få tak i "streng" med perler på, gjerne lyse eller røde. Noe slikt kanskje: Kubbelys med perler Kubbelys med perler Kom gjerne med andre tips også. Om det er noe vi kan legge langs midten av bordet kanskje?
Eivór Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Jeg lurer på om man får kjøpt noe slikt på Nille? Der har de noe bordpynt i allefall. I vårt bryllup la vi ut noen små pyntestener og blomster rundt omkring på bordene
Fun Light Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Hva med å knytte silkebånd rundt lysene, gjerne et bredt med et tynt (i farger?) utenpå, og så la endene være såpass lange at de kan gå litt utover bordene?
Gjest kitt Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 På -Nille har de fine hvite/ivory silkebånd med perler som er festet langs med en tynn ståltråd. Veldig fint Er også mye digg (og billig!) pynt på IKEA vis du bor i nærheten av en sånn butikk kubbelysene på bildet var fine. Eneste er det lyset med pynt oppover. Hvordan blir det når lyset brenner nedover og møter pynten...? :s
Gjest Septima Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 Var på ikea i går, men synes ikke de hadde så mye sånn pynt jeg...
Saeria Skrevet 12. juli 2008 #8 Skrevet 12. juli 2008 En kan sikkert finne mye fint i perler på panduro også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå