tiffany_1325 Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Kjæresten min og jeg har 3 uker ferie igjen i sommer. 1 uke i juli, og 2 i august. Vi har endelig (etter mye diskutering) blitt enige om at vi reiser på en hopp-på-tur til Syden i August, da det passer best med jobben min. Allikevel har vi lyst å ta en liten tur i juli, da vi har fått så lite tid sammen i det siste. Vi har liksom bare sagt "vi skal til Sverige eller Danmark eller noe..." men tenker at det nå er på tide å komme på noe litt mer konkret.. Vi vil ikke bruke mye penger på denne turen, i og med at det blir Syden i August. Vi er Coop medlem, så Coop hotellkupp kan kanskje være en ide. Noen som har forslag til et sted å reise? Behøver ikke være langt, bare det er rimelig nok, og noe å finne på
mowgli Skrevet 13. juli 2008 #2 Skrevet 13. juli 2008 Colorline har tilbud på byferie for 2 til Danmark i sommer, båtreise T/R og 2 netter på hotell for 2500,-. Om det kunne være noe? Skagen, Århus eller Aalborg er jo koselig byer
Bjørnemor Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg synes det er kjempekoselig på Scandic Badehotellet Skikkelig badehotell... Bak hotellet ligger en kjempelang shopping gate.. koselig å gå å rusle der.. så ikke lenger enn 10 min ca med bil så kommer man til "Palmestranden" kjempefin lang hvit sandstrand med palmer.. Man kan reise uten bil.. det er gåavstand fra kaia til hotellet... og man kan ta taxi til palmestranden.. Endret 22. juli 2008 av Bjørnemor
Bex Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Skagen er herlig. Og øyene i Bohuslän og sørover er flotte, Marstrand, Koster etc. Gøteborg er også koselig. Vet ikke hvor langt dere vil reise, men Bornholm er fint, og Øland, og Stockholm er en perfekt sommerdestinasjon! Dette ble visst en liten liste over mine favorittsteder
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Busstur til Göteborg, med rusletur i Liseberg
AnetteR Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Signerer både danmark og gøteborg, bortsett fra at jeg ikke kan fordra danskebåten... Danmark er et fantastisk sommerland, og overnatting i alle prisklasser. Finner du deg i å dele bad og toalett, er det ned mot 300 kr natta på vandrerhjem. Jo, også Karlstad og Väneren, veldig koselig sted for en weekend. Men norge er også fantastisk. Hva med å bare sette seg i bilen og kjøre avgårde? Fra person til person dere kjenner og kan overnatte hos? Jeg elsker kystriksveien, nordland, sognefjell (inkl. tur til galdhøpiggen), lofoten, altlanterhavsveien, stavanger, trondheim, alle stedene langs oslofjorden.... Sov i telt eller rom på campingplasser om dere ikke kjenner noen å campe hos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå