Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #1 Del Skrevet 11. juli 2008 På begynnelsen av 90-tallet gikk en tv-serie på lørdagene om en familie som bodde på en fjellgård i USA. Det var far og tre eller fire barn. Noen som husker tittelen på denne serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #2 Del Skrevet 12. juli 2008 Bonanza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #3 Del Skrevet 12. juli 2008 Bonanza? Nei, den gikk på lørdagskveldene og var fra "vår" tid. Tror det eldste barnet var ei voksen jente. Bonanza er også en koselig serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 16. juli 2008 #4 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Det var ikke westernserien "Paradise" da? Hvor en fyr som het Ethan måtte slå seg til ro etter å ha bedrevet lyssky aktiviteter en stund, for å ta seg av en niese og tre nevøer? Så at det skulle være fra vår tid, så bare se bort fra svaret mitt. Endret 16. juli 2008 av Frk Åberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 17. juli 2008 #5 Del Skrevet 17. juli 2008 Åh, Paradise var min favorittserie dengang da. Tror nesten jeg var forelsket i Ethan... Men nei, jeg kan ikke huske en slik serie som HI beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. juli 2008 #6 Del Skrevet 17. juli 2008 McKenna? Om en familie som eide en fjellfarm og arrangerte villmarksturer? Jennifer Love Hewitt spilte blant annet i serien, det samme gjorde Eric Close http://www.imdb.com/title/tt0108853/ Gikk på lørdagskvelden på nrk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 17. juli 2008 #7 Del Skrevet 17. juli 2008 Huset på prærien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #8 Del Skrevet 15. august 2008 McKenna? Om en familie som eide en fjellfarm og arrangerte villmarksturer? Jennifer Love Hewitt spilte blant annet i serien, det samme gjorde Eric Close http://www.imdb.com/title/tt0108853/ Gikk på lørdagskvelden på nrk. Det hørtes kjent ut ja.... Var sikker på den hadde vært på TV2. Skal sjekke linken senere. Tusen takk for hjelpa så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå