~banshee Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Lurte på om noen vet om "sikre" (dvs uten at det kommer virus eller reklame som legger seg på pc`n) sider med erotiske noveller/tekster? Vet om erotikknett.no og noveller.no. Noen som vet om noen utenlandske? (Nordisk eller engelskspråklige)
Nienna Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har i alle fall aldri hatt noe problem med sexnoveller.no/.dk. (DK er best, flere noveller, men no er grei nok.) Der må man enten betale, eller skrive inn novelle da. Heller aldri hatt problemer med literotica.com. =)
~banshee Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har i alle fall aldri hatt noe problem med sexnoveller.no/.dk. (DK er best, flere noveller, men no er grei nok.) Der må man enten betale, eller skrive inn novelle da. Heller aldri hatt problemer med literotica.com. =) Oki, takk! Hmm virker gøy å skrive en novelle også! Kanskje jeg skal planlegge en nå i ferien
K.A. Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Oki, takk! Hmm virker gøy å skrive en novelle også! Kanskje jeg skal planlegge en nå i ferien Nå vet jeg ikke hva du tenner på, men du kan jo prøve www.asstr.org . Der har de mengder av erotiske tekster for alt og alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå