Gjest Gjest_bebis80_* Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Noen som har gode erfaringer med dette salongmerket? Kjøpte flere produkter idag, håper de virker for de kostet nesten 2000 kr..
Saeria Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har god erfaring med de. Jeg fikk langt færre hudormer i ansiktet av den serien og huden ble mindre fet.
Rexina Skrevet 11. juli 2008 #4 Skrevet 11. juli 2008 Eller ebay. Der koster de under 150 for et produkt MED frakt:) Men ja: Erfaringen min av serien er overvelmende. Den første serien jeg virkelig kunne se at gjorde noe for huden min:) Har prøvd den grønne rensen (purifying cleanser), balancing toner, essential fluid dagkrem og night complex. Det gjorde at huden min ikke ble blank, og strålende. i tillegg fikk jeg mindre porer og færre urenheter. Venninnen min brukte også det før hun begynte på rouccitan (eller hvordan det skrives) og det funka veldig bra for henne også. Etter kuren vil hun begynne på det igjen. Siden det er så billig på ebay har jeg også skaffet meg antibakteriell rens og soothing toner, som jeg håper skal gjøre huden min bedre. Liker at det ikke er parfyme i rensen, og at det ikke er alkohol i toneren:)
Gjest Gjest_bebis80_* Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Ja, j skal bruke den antibakterielle cleanseren, deretter soothing toner, deretter vespera serum og til slutt multi-protective day fluid i følge hudterapeuten min. Krysser fingerne og håper på underverker for min kvisete, hudormbefengte, glinsende og samtidig tørre hud
Rexina Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 Høres ut som om du har de riktige produktene for huden din:) Håper de funker for deg da:D
cypress Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 kjøpes på beautybridge.com Men ser det står på nettsiden at de ikke sender Exuviance utenfor USA?!!? Sikkert noen smartinger som har skaffet seg avtale med Exuviance om eneretten til å selge det utenfor USA... Men e-bay går kanskje allikevel??
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #9 Skrevet 12. juli 2008 Men ser det står på nettsiden at de ikke sender Exuviance utenfor USA?!!? Sikkert noen smartinger som har skaffet seg avtale med Exuviance om eneretten til å selge det utenfor USA... Men e-bay går kanskje allikevel?? DE SENDER TIL NORGE SELV OM DET STÅR AT DE IKKE GJØR DET,.BARE KLIKK DET DU SKAL HA OPP I BASKETEN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå