Gå til innhold

Enjo vaskeprodukter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei.

Jeg er innvitert på et såkalt Enjo party hos en venninne, men er ikke helt inne på hva dette er for noe.

Vet at di selger vaske ting og tang og at det er veldig dyrt??

Men er det bra?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en kroppshanske som skulle være så god å skrubbe med, men jeg synes de billige fra body shop er mye bedre. I tillegg var den kjempedyr.

Jeg kjøpte også en mikrofiber-klut, den var ganske god, men man kan få tak i like gode kluter for en billigere penge.

Min erfaring var at det var dyrt, og ikke verdt det.

Skrevet

Jeg liker godt baderomshansken, den hvite, den gjør en kjempejobb i dusjen/badekaret. Stor fordel at du slipper såpe.

Må jo fremdeles tørke over først med en vanlig klut for å fjerne hår og støv, men for skitt er den veldig god.

Har en liten grønn dings til kjøkkenet også,men den er jeg ikke like begeistret for. Den fungerer fint til vasken, men ikke til så mye annet.

Jeg vil ha støvhansken eller annen støvdings neste gang jeg skal i enjo selskap.

Skrevet

Vi har en del gulvmopper, vindusvaskegreia og klut til dusjen, og er veldig fornøyd med det. Støv-votten er også fin. Enig i at den grønne til kjøkkenet ikke er så bra, synes ikke den tar noe særlig. Produktene er dyre, men våre har blitt brukt ukentlig i fem år, så det er god kvalitet. Veldig fornøyd med at jeg slipper å bruke så mye såpe, spesielt siden jeg reagerer på en del vaskemidler. Miljøvennlig er det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...