Gjest Mir Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg mistet mine foreldre i fjor.Da selvangivelsen deres kom,så jeg at de skulle få penger igjen på skatten,som skulle settes inn på kontonummeret deres.Har hatt så mye å gjøre at har ikke tenkt over det,men det viser seg at kontonummeret som står oppført ikke finnes lenger (Vi arvinger har avsluttet det tidligere)og pengene er ikke kommet. Hvem skal jeg snakke med?Ligningskontoret eller banken?
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Hvem skal jeg snakke med?Ligningskontoret eller banken? Skatteetaten. Banken kan ikke gjøre noe med dette.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Ingen av delene. Du snakker med skatteoppkreveren i den kommunen pengene skal utbetales fra.
Wonders Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Kemnerkontoret(skatteoppkreveren) Disse sjekkene varer kun en kort stund, håper du hevet dem før 1 aug. Ellers kommer de tbake til Kemnerkontoret i retur. Systemet i Norge er fryst i 2 uker pga nytt skatteregnskap. Evt ring i begynnelsen av september igjen.
Chassi Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Kemnerkontoret(skatteoppkreveren) Disse sjekkene varer kun en kort stund, håper du hevet dem før 1 aug. Ellers kommer de tbake til Kemnerkontoret i retur. Systemet i Norge er fryst i 2 uker pga nytt skatteregnskap. Evt ring i begynnelsen av september igjen. Stemmer. Dvs, det ligger nede for oppgradering da Oslo kommune skal implementeres i det nye skatteprogrammet. Alt ligger nede hos samtlige skatteoppkrevere i hele landet fra 7. august til 19. august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå